به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌ الاسلام علی مرادی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: نسل اول انقلاب با رشادت و ایستادگی نقش خود را برای پیروزی نظام اسلامی ایفا کردند و نسل دوم انقلاب نیز با پاسداری و ایثار در دوران دفاع مقدس این راه با عزت و افتخار را تا امروز ادامه دادند.
وی افزود: نسل سوم و چهارم انقلاب امروز با روحیه جهادی و انقلابی، ادامه دهنده راه شهدا و حضرت امام (ره) هستند و فردای مدیریت کشور بدست این نسل پر توان و با انگیزه روشن خواهد بود.
امام جمعه بیجار با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در ایران تاکید کرد: آزادی خواهی و آزاد اندیشی، محرومیت زدایی، توسعه عدالت اجتماعی، مبارزه با فساد، ایستادگی در مقابل ابر قدرت ها، شتاب و توسعه در علم افزایی و تولید دانش، کسب رتبه های برتر و پیشرفت های مهم و اساسی در حوزه های نظامی، صنعتی، پزشکی و علمی تنها گوشه کوچکی از ثمرات انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام مرادی با اشاره به عدوات و کینه ورزی دشمنان قسم خورده نظام اسلامی با این انقلاب گفت: دشمن نمی خواست این نظام چهلمین سالروز پیروزی انقلاب خود را ببیند ولی خواب آشفته آنها به یاری خدا، هوشیاری مقام ومعظم رهبری و حمایت مردم تعبیر نشد.
وی اضافه کرد: چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی جشن می گیریم که توطئه های دشمن علیه مردم همچنان ادامه دارد ولی به خواست خدا با حضور حداکثری آحاد مردم و مسئولان در راهپیمایی 22 بهمن چشم دشمنان را کور و توطئه های آنها را خنثی می کنیم.
شهرستان 89 هزار نفری بیجار در 140 کیلومتری شرق سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.
9943/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.