به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی در خطبه های نماز جمعه گنبدکاووس افزود: امروز دشمنان تلاش دارند تا یاس و ناامیدی را در مردم نسبت به انقلاب، خدمات و موفقیت های آن ایجاد نمایند.
وی افزود: انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته، دستاوردهای زیادی در بخش های مختلف داشته و منشاء تحولات منطقه بوده است که بایستی آنها را برای مردم تبیین کنیم.
حجت الاسلام ترابی اضافه کرد: برای ادامه مسیر تحول گرایی انقلاب و نیز در راستای خواست های انقلاب و رهبری که بعضا تحقق آن در بسیاری از ادارات و نهادها روی زمین مانده، باید بیش از پیش تلاش شود.
وی، مطالبه گری را اصل مهم در تحقق خواست های انقلاب و رهبری دانست و تصریح کرد: یک ایراد مردم انقلابی ما این است که تحولات انقلاب و خواسته های آن را تبدیل به مطالبه عمومی نمی کنند.
خطیب جمعه گنبدکاووس ادامه داد: اگر خواست های انقلاب و رهبری تبدیل به یک مطالبه عمومی شود، از فسادها و رانت های بسیاری در کشور جلوگیری می شود.
حجت الاسلام ترابی تاکید کرد: مطالبه گری و بیان توقعات که از دستاوردهای انقلاب است، بایستی مورد توجه جدی مردم و انقلابیون بویژه در دانشگاه ها قرار گیرد.
وی، ادامه راه امام راحل را از دیگر نیازهای امروز جامعه دانست و گفت: راه بنیانگذار جمهوری اسلامی که راهی روشن است، همان حضور مردم در صحنه، حفظ روحیه استکبار ستیزی و نظم و انضباط حزب اللهی است.
حجت الاسلام ترابی اضافه کرد: راه امام بر خلاف نظر برخی ها که آن را راه جنگ طلبی و تهاجمی می دانند نبوده و راه خداخواهی، عدالت محوری و حاکمیت دستورات اسلام ناب محمدی (ص) است که برای تحقق آن بایستی هزینه پرداخت نماییم.
وی تصریح کرد: امروز برخی دانشگاهیان ما به جای نوشتن مقالاتی که برگرفته از اندیشه و نظرات غربی است بایستی مقالاتی در دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن بنویسند تا نقشه دشمنان را در ایجاد یاس و نا امیدی در مردم، خنثی کنند.
امام جمعه گنبدکاووس همچنین برضرورت تقویت روحیه انقلابی و جهادی در ادارات و نهادها با هدف خدمت بیشتر به مردم تاکید کرد و گفت: استان گلستان درحوزه دامپروری ظرفیت زیادی دارد اما این ظرفیت ها کمتر ازسوی متولیان مورد توجه و تبلیغ قرار گرفته است.
حجت الاسلام ترابی با تاکید بر لزوم نظارت بیشتر بر فضای مجازی بویژه اینستاگرام توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، افزود: محتویات این فضای افسار گسیخته به عنوان ستون پنجم دشمن، علیه ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی عمل می کند که باید در راستای منویات رهبری انقلاب، نظارت بیشتری بر آن صورت گیرد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.