قربان میرزایی روز پنجشنبه در مراسم پایانی سومین جشنواره رسانه ای ابوذر در مشهد افزود: این جشنواره رسانه ای باید در سطح ملی و بین المللی نیز برگزار شود تا دستاوردهای انقلاب را در سطوح بالاتر اطلاع رسانی کند.
وی اظهار داشت: امروز رسانه های بیگانه و دشمنان ملت برای القای عدم کفایت جمهوری اسلامی به صورت همه جانبه تلاش می کنند و وظیفه ما مقابله با این اقدام دشمنان با ابزار رسانه است.
میرزایی گفت: امروز حضور ما در کنار یکدیگر و در صف مقابل دشمنان، فارغ از همه اختلاف سلایق می تواند موجب ناکامی و ناامیدی دشمنان شود.
رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: 1966 اثر با محور دستاوردهای انقلاب اسلامی، زیارت، فرهنگ رضوی و شهروندی، حمایت از کالای ایرانی و آسیبهای اجتماعی به دبیرخانه سومین جشنواره رسانه ای ابوذر ارسال شد.
عباس محمدیان با بیان اینکه در نخستین و دومین دوره این جشنواره استانی به ترتیب 370 و هزار و 343 اثر ارسال شده بود افزود: از میان هزار و 966 اثر ارسال شده 81 درصد توسط اهالی رسانه از مشهد و بقیه از شهرستانها بوده است.
وی اظهار داشت: سهم رسانه های غیر رسمی همچون بخشهای آزاد و دانشجویی هزار و 81 اثر و بقیه متعلق به رسانه های رسمی بود.
وی گفت: 56 رسانه رسمی در این دوره جشنواره حدود 900 اثر داشته اند و موسسه شهرآرا ، صدا و سیما و روزنامه های سراسری و سپس خبرگزاری ها به ترتیب بیشترین آثار را به دبیرخانه ارسال کرده اند.
3027 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.