عباس محمدیان روز چهارشنبه در آستانه دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران افزود: اکنون اطلاع رسانی درست دستاوردهای انقلاب اسلامی به جامعه در مقابل توطئه دشمنان ضروری است. با ارائه اطلاعات موثق و صحیح از عملکرد دستگاههای اجرایی و نهادهای انقلابی طی دهه‌های پس از انقلاب شکوهمند اسلامی، می ‌توان مردم را نسبت به گذشته تاریک رژیم منحوس پهلوی و اقدامات انجام‌ شده آگاه کرد.
وی به تلاش دشمن در جهت القای یأس و ناامیدی در جامعه اشاره و بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی پس از آنکه نتوانستند در حوزه جنگ سخت و فیزیکی مقابل جمهوری اسلامی قرار بگیرند درصدد برآمدند از طریق جنگ نرم و عملیات روانی به امیال شیطانی خود دست یابند.
رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی ادامه داد: تاکنون القای ناامیدی از سوی دشمن به انحاء مختلف صورت گرفته که یکی از مهمترین روشهای آنها فعالیت گسترده در حوزه رسانه است. رسانه‌ها باید در مقابل توطئه‌های دشمن در جنگ نرم بطور کامل هوشیار باشند و در مسیر ولایت حرکت کنند. از سوی دیگر مردم نیز باید در قبال سیاستهای خصمانه دشمنان به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی آگاه و حساس باشند.
وی گفت: سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی در دهه فجر امسال برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده که برپایی نشستهای هم‌اندیشی و همچنین بازدید از رسانه‌های استان از آن جمله است.
خبرنگار: مریم انجیدنی **انتشار: حسین کریم زاده
3027/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.