امام جمعه سلماس گفت: انتظار مردم از مسئولین رسیدگی به مشکلات و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام سید محمد موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه سلماس با درخواست از مسئولین برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسمات گرامیداشت دهه فجر در سطح شهرستان، خاطرنشان کرد:انقلاب اسلامی موجب تحول در همه ابعاد فرهنگی سیاسی و اقتصادی کشور شد و اکنون انتظارمردم از مسئولان، رسیدگی به مشکلات آنان و حفاظت و صیانت از دستاوردهای این انقلاب در طول 39 سال گذشته است.

وی در ادامه سخنان خود با تبریک پیشاپیش فرارسیدن ایام الله دهه فجر، عنوان کرد: دهه فجر یادآور روزهای جنبش و تکاپوی مردم برای حاکمیت اسلام در کشور بود و گرامیداشت این ایام فرصت مغتنمی برای بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌های این انقلاب شکوهمند است.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: استکبار ستیزی و تکیه بر دین اسلام از ویژگی های ذاتی این انقلاب است و پشتیبانی مردم همیشه در صحنه کشور از این انقلاب موجب ایستادگی جمهوری اسلامی در مقابل استکبارگران جهانی شده است.

وی با اشاره به هدف اصلی دشمنان مبنی بر تحریف راه و کلام امام خمینی (ره)، خاطرنشان کرد: وظیفه ما جلوگیری از تحریف راه امام و کلام امام است و باید با حمایت قاطع از رهبر فرزانه انقلاب، دشمن را در رسیدن به این هدف ناکام گذاشت.

وی  بااشاره به جایگاه والای حضرت زهرا(س)  در دین اسلام، گفت: زنان جامعه ما به عنوان یک مسلمان باید سیره و رفتار این بانوی بزرگوار را در همه جهات زندگی خود،‌به عنوان الگوی خود قرار دهند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به الگوگیری زنان و دختران امروزی ازفرهنگ غربی، افزود: اگر بانوان ما کمی دقت در فضائل و کرامات حضرت فاطمه زهرا(س) حتما پی خواهند برد که چه مکتب و سیره ای برای الگوگیری مناسب است و از تقلید از فرهنگ غربی دست خواهند برداشت.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.