به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد حاج ابوالقاسم دولابی روز شنبه در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان، افزود: هنوز بعد از گذشت بیش از هشت سال از زمان فتنه، کشور از تحریم هایی که به این بهانه علیه آن اعمال شد، متضرر است.
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: بدترین ظلم در تاریخ کشور، ظلمی است که افرادی بخواهند نظام جمهوری اسلامی را بر زمین بزنند.
حجت الاسلام حاج ابوالقاسم دولابی خاطرنشان کرد: شکستن این نظام در واقع به هدر دادن ثمره تلاش های انبیا و اولیای الهی برای برقراری حکومت دینی در دنیا است.
وی تاکید کرد: از این رو ارزش حماسه آفرینی مردم در 9 دی سال 88 غیرقابل وصف است، چرا که از تلاش های انبیای الهی و تلاش هزار ساله علمای اسلام در تحقق هدف تشکیل حکومت دینی دفاع کردند.
حجت الاسلام حاج ابوالقاسم دولابی تصریح کرد: 9 دی روز وحدت میان هر 2 گروه مخالف و موافق نتایج انتخابات بود، زیرا مخالفان بعد از گذشت مدتی به این درک رسیدند که ادعای تقلب سردمداران فتنه صحت ندارد.
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: این گروه شاهد بودند که بعد از گذشت مدتی از انتخابات 88 چه کسانی از فتنه گران حمایت می کنند.
وی با بیان اینکه نهم دی یک انقلاب اسلامی جدید بود، خاطرنشان کرد: این حماسه خون تازه به رگ های جمهوری اسلامی تزریق کرد و روح تازه ای به کالبد انقلاب اسلامی دمید.
نماینده مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: باید همیشه و در همه زمان ها نسبت به جریان فتنه در کشور حساس باشیم، چرا که این جریان هنوز هم به طور چراغ خاموش و بی سر و صدا فعالیت های خود را دنبال می کند و مرعوب غرب است.
به گزارش ایرنا، 9 دی به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.