دبیر کمیته دانش‌آموزی و فرهنگی دهه فجر گفت: ۲۰ پروژه مقاوم‌سازی و ساخت مدرسه در ایام دهه فجر در استان اردبیل به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش ایلنا، مصطفی کافی در نشست با خبرنگاران گفت: همزمان با دهه فجر ۲۰ پروژه مقاوم سازی و افتتاح مدرسه  در روستاهای استان اردبیل به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه زنگ انقلاب در روز ۱۴ بهمن ماه در تمامی مدارس استان نواخته خواهد شد ادامه داد: این مراسم به صورت نمادین در سالن شهید دیرین آموزش و پرورش استان اردبیل برگزار خواهد شد.

کافی با اشاره به اینکه هدف اصلی آموزش و پرورش بازخوانی پیام انقلاب و تاکید بر سه شعار استقلال آزادی و جمهوری اسلامی است، عنوان کرد: ما باید زمینه را برای انتقال این مفاهیم در میان دانش‌آموزان آماده کنیم.

دبیر کمیته‌دانش‌آموزی و فرهنگی دهه‌فجر در استان اردبیل تبیین دستاوردهای انقلاب برای دانش‌آموزان در حوزه‌های علمی و فناوری، سیاسی و فرهنگی، اخلاقی و اقتصادی و همچنین هویت‌یابی را از اهداف اصلی این برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: اجرای سرودهای ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی و سرودهای محلی و همچنین برگزاری نمایشگاه کتاب و مسابقات هنری مانند تئاتر از جمله برنامه‌های ویژه در این ایام خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.