آرتیکاس اقبال روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این زلزله در سنندج نیز احساس شده است، اظهار داشت: بازرسی ها از روستاها و شهر شویشه توسط کارشناسان در حال انجام است اما تاکنون خسارتی گزارش نشده است.
وی، شایعات مربوط به وقوع زلزله ای بزرگتر در استان را تکذیب کرد و افزود: زلزله قابل پیش بینی نیست، بنابراین مردم به شایعات و خبرهای افراد غیرکارشناس در فضای مجازی توجه نکنند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان با بیان اینکه شهروندان برای اطلاع از میزان و قدرت زمین لرزه به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران مراجعه کنند، یادآور شد: اطلاعات و جزئیات زلزله باید مورد تایید این موسسه باشد و اظهار نظر دیگر سایت ها در این رابطه قابل قبول نیست.
به گزارش ایرنا، شب گذشته و در ساعت 23:53 زلزله ای به قدرت 3،8 ریشتر در عمق 10 کیلومتری زمین و در فاصله 9 کیلومتری شهر شویشه از توابع شهرستان سنندج روی داد. شویشه در 45 کیلومتری غرب سنندج واقع شده است.
روز یکشنبه چهارم آذر نیز زمین لرزه شدیدی ساعت 20 و 7 دقیقه و 31 ثانیه در هفت کیلومتری عمق زمین در 17 کیلومتری سرپل ذهاب، 18 کیلومتری قصرشیرین و 33 کیلومتری گیلانغرب در استان کرمانشاه روی داد که در استان کردستان نیز احساس شد.
7355/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.