سید مهدی فرشادان عصر دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا به نشست با انوشیروان محسنی بندپی، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشاره کرد و اظهار داشت: در این نشست، قول مساعد برای حمایت اعتباری در ساخت این واحد درمانی داده شد.
وی با بیان اینکه عملیات مناقصه این درمانگاه ماه آینده در سایت مناقصات رسمی کشور درج می شود، افزود: حدود یک سال قبل، زمینی از سوی شهرداری دیواندره برای احداث این درمانگاه به مدیریت درمان تامین اجتماعی استان واگذار شد و با پیگیری های انجام شده و رفع موانع، معاونت برنامه ریزی استانداری کردستان متعهد به پرداخت پول زمین به شهرداری شد.
فرشادان یادآور شد: مدیریت درمان تامین اجتماعی کردستان با پرداخت 2 میلیارد و 380 میلیون ریال به شهرداری دیواندره مجوز ساخت درمانگاه را گرفت ضمن اینکه این مدیریت از کمیسیون ماده 5 نیز مجوز لازم برای تغییر کاربری و دیگر موارد ساخت و ساز را اخذ کرد.
نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی طرح رسیدگی به موقع و مورد نیاز مددجویان بهزیستی را از دیگر موضوعات مطرح شده در نشست با محسنی بندپی اعلام کرد و گفت: تسریع در ارائه بسته های حمایتی به مددجویان این نهاد و نیز توجه به مناسب سازی فضاهای عمومی و مبلمان شهری برای تردد آسان معلولان با توجه به روز جهانی عصای سفید از دیگر موضوعاتی بود که بر لزوم توجه به آن تاکید شد.
فرشادان با بیان اینکه در خصوص پرداخت به موقع حقوق کارگران هم رایزنی با سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی داشته است، اضافه کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی موجود، پرداخت به موقع حقوق به کارگران واحدهای تولیدی گامی مهم در روند معیشت این قشر است.
7345/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.