به گزارش ایرنا، اقبال عباسی عصر سه شنبه در دیدار با دانش آموزان برتر آزمون سراسری 97 و برگزیدگان مسابقات علمی جهانی رشته ریاضی افزود: جوانان و نوجوانان نخبه و توانمند استان هرچه در جلسات مدیریتی استان حضور پیدا کنند و با مدیران نشست داشته باشند در آینده برای پذیرش مسئولیت و جایگاه آنان آماده تر می شود.
وی ادامه داد: جوانان و نوجوانان این استان از ضریب هوشی خوبی برخوردارند، اما لازمه بهره گیری از این ظرفیت تقویت امکانات و تدوین برنامه های کارآمد است که در این خصوص کاستی هایی در استان وجود دارد.
عباسی با تاکید بر تکریم از دانش آموزان و دانشجویان نخبه استان تصریح کرد: باید برنامه ای در خور و شایسته نخبگان و خانواده های آنها ترتیب داده شود تا مشوقی برای دیگر دانش آموزان باشد.
استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: در همین خصوص باید از موازی کاری ها پرهیز کرد و دستگاه های متولی هماهنگی لازم را در حمایت از این نخبگان داشته باشند تا شاهد نتیجه مطلوب آن باشیم.
به گزارش ایرنا، دانش آموزان چهارمحال و بختیاری هرساله در کسب رتبه های برتر آزمون سراسری موفقیت هایی کسب می کنند که نمونه آن کسب رتبه دهم رشته ریاضی آزمون 97 از سوی عرفان مظفری وانانی از این استان است.
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.