به گزارش ایرنا ناصر علی فر سه شنبه شب در آیین تجلیل از خبرنگاران خرمشهر اظهار داشت: مدارس عادی دولتی به جز هزینه کتاب و بیمه ،حق گرفتن هیچگونه وجهی از دانش آموزان را ندارند و در صورت مشاهده با مدیران برخورد قانونی می شود.
وی گفت :در بازرسی انجام شده پرونده 2 مدیر به دلیل تخلف به تخلفات اداره کل آموزش و پرورش ارسال شد و به 6 مدیر دیگر تذکر داده شد.
مدیر آموزش و پرورش خرمشهر گفت: شهریه مدارس شاهد، نمونه دولتی، تیزهوشان و نخبگان و مدرسه هیات امنایی ، متوسطه اول و متوسطه دوم برای ثبت نام هر دانش آموز 2 میلیون ریال می باشد.
علی فر افزود : شهریه دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) ، بهزیستی ، بنیاد شهید و ایثارگران و افراد بی بضاعت به صورت تخیف چند درصدی و یا رایگان محاسبه می شود.
وی با اشاره به توزیع لباس در مدارس روستایی خرمشهر گفت: 300 دست لباس فرم مدرسه بین روستاهای محروم توزیع شد.
مدیر آموزش و پرورش خرمشهر توجه به نیروی انسانی آموزش و پرورش را مهم خواند و گفت: نخست گام در آموزش و پرورش خرمشهر تامین نیروی انسانی است.
علی فر ، ارتقای سطح آموزش و پرورش را در متعهد بودن و دوری از حواشی عنوان کرد و گفت:شفاف سازی ، توجه به دانش آموزان و اولیاء دانش آموز را در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش موثر دانست.
جمعیت دانش آموزی خرمشهر در تمام مقاطع تحصیلی 40 هزار نفر است.
71007165
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.