به گزارش ایرنا، در این دوره رقابت ها سید رحیم معین السادات با پیروزی 11 بر 7 برابر آرمان دیناروند از اصفهان قهرمان شد و بیلیارد باز اصفهانی در سکوی دوم جا گرفت.
در این رقابت ها، سینا ولی زاده ملی پوش بیلیارد ایران در مکان سوم ایستاد و محمد آزاد، محمد علی پردل، علی مقصود، آرش گلکار فرد، آرمین محمودی در رده چهارم تا هشتم ایستادند.
رئیس فدراسیون بیلیارد و بولینگ جمهوری اسلامی ایران گفت: رقابت های شهرکرد در سطح استانداردهای بین المللی برگزار شد.
هاشم اسکندری در آیین پایانی این رقابت ها به ایرنا افزود: مسابقات شهرکرد به گونه ای بود که حتی ملی پوشان ایرانی در این رقابت ها نتوانستند به دیدار نهایی یابند.
به گزارش ایرنا، مسابقات ناین بال قهرمانی کشور در مرحله نخست با حضور 160ورزشکار از سراسر ایران برگزار شد که منتخبان این رشته در شهرکرد به رقابت پرداختند.
بیست و هشتمین رنکینگ کشوری ناین بال آقایان یکم تا ششم مردادماه در مجموعه ورزشی تختی شهرکرد برگزار شد که در این دوره از رقابت ها 160 بازیکن از استان های فارس، تهران،اصفهان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خوزستان، کهگلویه و بویر احمد، کرمان،کردستان، کرمانشاه، گیلان، همدان، لرستان، مازندران و مرکزی شرکت کردند.
رشته ورزشی نینبال یا 9 توپ (NINE BALL) با 9 توپ بر روی یک میز برگزار می شود شماره توپ ها از یک تا 9 و کیوبال (توپ سفید) است.
هر بازیکن باید اول به توپی که پایین ترین شماره را در روی میز دارد ضربه بزند و پس از ضربه اول به پایین ترین شماره چنانچه توپ دیگری نیز وارد پاکت شود مورد قبول است.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.