به گزارش ایرنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نمازجمعه اراک افزود: نارضایتی هایی در کشور وجود دارد که نیاز است مسئولان برای حل آنها چاره اندیشی داشته باشند اما ملت ایران به دشمنان اجازه سوء استفاده نخواهند داد.
وی بیان کرد: ترامپ بداند جمهوری اسلامی ایران سنگربان عزت، شرف و اقتدار است و نباید این کشور را تهدید کند.
امام جمعه اراک ادامه داد: ترامپ تصور می کند امنیت منطقه و نفت را در اختیار دارد اما کور خوانده، ایران سرزمین دوستداران و فرزندان دلیر اهل بیت (ع)، دلدادگان امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.
آیت الله دری نجف آبادی اظهار داشت: سردار سلیمانی اعلام کرد، ترامپ با رئیس جمهور ایران طرف حساب نیست بلکه با سپاه قدس طرف است و امروز ملت، ارتش، سپاه، بسیج، خانواده های معظم شهدا، نیروهای نظامی، امنیتی و تک تک افراد جامعه یکپارچه هستند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: مردم ایران اسلامی باید به آینده امید داشته باشند زیرا آینده این کشور روشن است و همه چیز در انقلاب اسلامی ایران با محوریت اسلام، اتحاد و معنویت شکل گرفته است.
آیت الله دری نجف آبادی گفت: مسئولان و سفرای ایران در نقاط مختلف دنیا باید زبان گویای ملت باشند و همه تلاش خود را برای حل مشکلات اقتصادی و توسعه بیشتر این کشور در بخش های مختلف به کار گیرند.
وی با محکوم کردن جنایت اخیر اسرائیل مبنی بر تصویب سرزمین فلسطین برای یهودیان گفت: این جنایت قابل قبول نیست و فلسطین برای همیشه قبله اول مسلمانان خواهد بود و ایران اسلامی بر اساس وظیفه شرعی و قانونی خود دست از حمایت فلسطین برنخواهد داشت.
امام جمعه اراک افزود: اسلام تاکید ویژه بر تصمیم گیری عاقلانه دارد و مراکز فرهنگی، آموزشی و حوزه های علمیه باید در این راستا تلاش ویژه داشته باشند.
وی تاکید کرد: ملت عاقل فریب توطئه ها و فتنه گری های دشمنان را نخواهد خورد و مدیران عاقل نیز بهترین مسیرها را برای غلبه بر مشکلات انتخاب خواهند کرد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با گرامیداشت سالروز تاسیس نمازجمعه گفت: نمازجمعه پایگاه باعظمتی است که حضور در آن نشان دهنده پیروی از ولایت فقیه است.
روز اهدای خون، گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله مرتضی تهرانی و آیت الله مشکینی از دیگر مواردی بود که در خطبه های نماز جمعه اراک مورد اشاره قرار گرفت.
نماز عبادی و سیاسی جمعه در 33 نقطه استان مرکزی اقامه می شود.
3005/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.