به گزارش ایرنا، سردار یدالله جوانی دوشنبه شب در آیین ویژه سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در مصلی شهرکرد افزود: در طول 40 سال گذشته قدرتهای شیطانی تلاش کردند تا انقلاب اسلامی را وارد بحران های مختلف کنند اما این اتفاق با عنایت الهی و مجاهدت ها و حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب، رخ نداد.
وی با بیان اینکه در 3 دهه گذشته مقام معظم رهبری به عنوان جانشین امام همواره تلاش داشته اند انقلابی گری در کشور از فروغ و روشنایی نیافتند افزود: دشمنان تلاش فراوان دارند تا روح انقلابی گری و اندیشه انقلابی گری که جوهره اندیشه امام است را از ملت ایران بگیرند.
به گفته وی، حرکت انقلاب مبتنی بر فطرت الهی است و امروز دشمنان جنگ تمام عیار را به راه انداختند تا به نظام اسلامی ایران ضربه بزنند.
جوانی تصریح کرد: چهارمین دهه پیروزی انقلاب اسلامی مصادف با مقطعی شده است که دشمنان تلاش دارند تا القا کنند که انقلاب در چهلمین سال خود به پایان رسیده است و جمهوری اسلامی در نقطه پایانی قرار دارد، از سوی دیگر سعی دارند مسایل را در داخل با سیاه نمایی برجسته کنند تا دستاوردهای انقلاب را از دید مردم و جوان دور نگهدارند و انقلاب را کم ارزش جلوه دهند در حالی که همه می دانند انقلاب یکی از ارزشمندترین پدیدهاست که مسیر تاریح معاصر را تغییر داد.
وی گفت: امروز دشمنان تلاش می کنند با راه اندازی جنگ نرم و جنگ های اقتصادی، نظام اسلامی که نقش الهام بخشی پیدا کرده است را از حالت الگو شدن خارج کنند و به شکل های مختلف ملت را در این جنگ ها مغلوب کنند اما مردم ایران با بصیرت و بیداری و بهره گرفتن از رهنموردهای مقام معظم رهبری، در مقابل این دسیسه ها خواهند ایستاد.
وی به راهپیمایی روز قدس و حضور پرشور مردم در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: مردم با حضور در روز قدس، به دشمنان نظام و بدخواهان در سراسر جهان به خصوص ترامپ نشان می دهند که انقلاب اسلامی به بلوغ رسیده است و حرکت انقلاب شتاب بیشتری خواهد گرفت.
وی به مسایل و مشکلات امروز کشور نیز اشاره کرد و گفت: مشکلات امروز را مسوولان و دولتمردان با درایت حکیمانه مقام معظم رهبری پشت سر خواهند گذاشت.
معاون سیاسی سپاه گفت: ملت ایران این پیام را به جهان خواهند داد که مکتب امام هرگز رها نخواهد شد و این اجتماعات در سالگرد حضرت امام نشان می دهد، پیوند فکری، عاطفی و اندیشه بین ملت و حضرت امام ناگسستنی است.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مهمترین هدف راهبردی سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بیانگر این است که افکار و اندیشه ها و آرمانهای امام خمینی (ره) بازخوانی شود تا راه امام گم نشود.
جوانی افزود: زنده نگهداشتن یاد امام، زندگی کردن با افکار و اندیشه های امام و حرکت در مسیری است که امام پیشروی ملت قرار دادند و این مسیر همان مسیری است که پیامبر و امام علی (ع) ترسیم کرده بودند.
به گفته وی، امام راحل، اسلام ناب محمدی را در برابر اسلام آمریکایی اثبات کردند و اسلام ناب راه نجات بشریت و مسلمان است و دشمنان به دنبال ضربه زدن به این اسلام هستند.
جوانی اظهار کرد: یکی از شاخص های نظام اسلامی ایران، ایستادگی در مقابل جبهه مزدوران عالم بود که امام راحل، آمریکا را شیطان بزرگ معرفی کردند و این امر در این دوران برای جهانیان به اثبات رسیده است.
به گزارش ایرنا، در این آیین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، استاندار، مسوولان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.
آیین های وِیژه ارتحال امام خمینی در 41 نقطه استان چهارمحال وبختیاری برگزار شد.
2097/7360
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.