علیرضا رشیدیان روز چهارشنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت 'روز ارتش' در مشهد افزود: در شرایطی که دشمنان در منطقه به منظور مقابله با انقلاب اسلامی و به بهانه های دروغین دست به اقدامات ترکیبی، فشار سیاسی، جنگ روانی و تحریم زده اند حفظ اتحاد و همدلی تحت فرماندهی مقام معظم رهبری باعث شکست توطئه‌های دشمنان می شود.
وی ادامه داد: ملت ما بر اساس آموزه های قرآنی نیروهای مسلح خود را پشتیبانی و حمایت می‌کند زیرا قدرت و استحکام این نیروها به معنای امنیت و آرامش ملت است. اگر قدرت و بازدارندگی نیروهای مسلح شکسته شود دشمن به هیچوجه رحم نخواهد کرد.
استاندار خراسان رضوی گفت: نیروهای مسلح ما پرچمدار استقلال، مبارزه با استکبار و نقطه قوتی برای جبهه مقاومت هستند. آمادگی و قدرت نیروهای مسلح برای کشوری مثل ایران که پرچمدار استقلال و نقطه قوت برای جبهه مقاومت است عامل بازدارندگی و امنیت است. امروز نیروهای مسلح ما علاوه بر ظرفیت و توان نظامی دارای ظرفیت کمک مستشاری به کشورهای دیگر است که درخواست کمک می کنند.

* قدرت نیروی مسلح عامل ثبات
فرمانده قرارگاه منطقه‌ ای شمال شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این مراسم گفت: قدرت نظامی و دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بر قدرت و ثبات منطقه می‌افزاید و تهدیدی برای هیچ کشوری در منطقه نیست.
امیر سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان افزود: ما سربازان نیروهای مسلح گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم و هیچوقت اجازه نخواهیم داد نقشه های دشمنان عملی شود.
وی ادامه داد: دفاع امام خمینی(ره) از ارتش و تعیین 29 فروردین به نام 'روز ارتش' خط قرمزی بر شعار کسانی که بود که به دنبال انحلال ارتش و کاهش توان سازمانی این نیرو بودند. ارتش و دیگر نیروهای مسلح ایران امروز با استفاده از تجارب هشت سال دفاع مقدس به خودکفایی رسیده است. همچنین همیشه در کنار مردم حضور دارد که یک نمونه از آن کمک به هموطنان زلزله خراسان رضوی و کرمانشاه است.
نیروهای مسلح مستقر در خراسان رضوی همزمان با 29 فروردین با برپایی مراسم رژه جلوه ای از اقتدار و توان دفاعی خود را به نمایش گذاشتند. طی این مراسم با حضور مسئولان نظامی، انتظامی و مدیران استان در میدان 15 خرداد مشهد چتربازان در محل ر‍ژه فرود آمدند و یگانهای نمونه لشکر 77 پیروز ثامن الائمه(ع)، هوانیروز، پدافند هوایی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج و نیروی انتظامی رژه رفتند.
7507/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.