حجت الاسلام حسین حسین زاده بحرینی روز پنجشنبه در آخرین روز هفته نیروی انتظامی در مراسم تجلیل از خانواده شاهد و ایثارگر این نیرو در مشهد افزود: گروهی اصحاب انقلاب اسلامی هستند و گروهی دیگر نیز تابعین هستند که اصحاب انقلاب را درک کرده و با آنان محشور شده اند که امید دشمن به تابعین و نسل بعد از آنهاست.
وی اظهار کرد: اگر می خواهیم ویژگی شهدا را در خود زنده کنیم و ما نیز در زمره مجاهدان در انتظار شهادت باشیم باید نقشه های طراحی شده از سوی دشمن برای نسل های بعد از انقلاب را آشکار کنیم.
وی گفت: فصل مشترک ما و شهدا وفای به عهد الهی است و وفای به عهد برای ما نیز این است که انقلاب را در مسیر خودش نگه داریم.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: خدمت و دیدار مداوم با سه هزار و 811 خانواده شهید، جانباز و ایثارگر این نیرو در استان را وظیفه خود می دانیم.
سردار قادر کریمی افزود: هزار و 67 نفر از کارکنان نیروی انتظامی در این استان از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در راه انجام وظیفه یا حضور در جبهه های هشت سال دفاع مقدس به شهادت رسیده اند.
وی اظهار کرد: علاوه برآن نیروی انتظامی خراسان رضوی هزار و 741 جانباز و 103 آزاده نیز تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.
وی همچنین از برنامه های فرمانده انتظامی استان برای دیدار هفتگی با خانواده شهدا و ایثارگران این نیرو خبر داد و گفت: در کنار تجلیل ازخانواده شهدا قدردانی و تجلیل از نخبگان علمی و قرآنی خانواده بزرگ نیروی انتظامی نیز در دستور کار این فرماندهی قرار گرفته است.
در این مراسم از 96 فرزند مجرد شهیدان، 70 جانباز و 20 نفر از آزادگان نیروی انتظامی خراسان رضوی تجلیل شد.
خراسان رضوی 17هزار و 87 شهید و 48 هزار و 384 جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
3221 / 6053 خبرنگار: ناصر اسدزاده هروی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.