به گزارش ایرنا، استاندار ایلام روز پنجشنبه در آیین بزرگداشت 'برسام جوانبخت' کوچک ترین فعال ستاد انتخاباتی حسن روحانی در انتخابات رئیس جمهوری 96 با اشاره به خروج آمریکا از پیمان برجام افزود: در زمان کنونی وفاق و اتحاد همه گروههای سیاسی و مردم باعث خثنی شدن توطئه های جدید آمریکا خواهد شد.
قاسم سلیمانی دشتکی افزود: هر کجا مردم حضور داشته اند، نظام بیمه شده است چه اینکه در انقلاب اسلامی مردم پشت سر امام ایستادند و طاغوت را سرنگون کردند و در هشت سال دفاع مقدس نیز در برابر دشمنان جانانه ایستادند.
وی گفت: وقتی امام راحل فرمودند میزان رای ملت است و مقام معظم رهبری نیز تاکید کردند که رای مردم حق الناس است و هر ایرانی پای صندوق های رای می آید، این آمدن مردم پای صندوق های رای مشروعیت نظام و همدلی مردم است.
سلیمانی دشتکی اظهار کرد: اصلاحات در راستای انتخابات 96 به خود می بالد که کودکی مانند برسام برای مشارکت بخشی مردم در پای صندوق های رای، جان خود را از دست می دهد تا سرباز نظام باشد.
استاندار ایلام اظهار کرد: مردم با رای بالای خود در انتخابات و حضور حداکثری درس عبرت آمیزی به آمریکا و دشمنان دادند و در این راستا نظر مردم بسیار با اهمیت است.
وی خطاب به فعالان سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: اصلاح طلبان باید به دنبال وحدت باشند و از تفرقه انتخابات 84 و 88 عبرت بگیرند و وحدت را برای همیشه سرلوحه کار خود کنند.
به گفته وی، حفظ نظام و کشور از وظایف و رسالت همه گروههای سیاسی از جمله اصلاح طلبان است و باید در این زمینه همه گروه های سیاسی وحدت داشته باشند و اگر قوام و استحکام کشور نباشد تفکر سیاسی اصولگرایی و اصلاح طلبی معنا ندارد.
استاندار ایلام با تاکید بر اینکه تربیون ها باید در تقویت وحدت و وفاق ملی باشد، تصریح کرد: این وفاق و همدلی باید برای اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران باشد و از ترویج تفکرهای تفرقه انگیزانه جلوگیری کرد.
وی گفت: وحدت عمومی در سایه وحدت اصولگرایی و اصلاح طلبی و اعتقاد به رای مردم و پیگیری اجرای برنامه هاست و دوره تفرفه تمام شده است.
استاندار ایلام گفت: برسام کودکی بزرگ بود که علاقه مند به اصلاحات و نظام و تداوم اصلاحات بود که با شوق و ذوق خود از نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت حمایت می کرد.
استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: وحدت عمومی باعث ناامیدی دشمنان به ویژه آمریکا می شود که با خروج از برجام باعث شد جامعه جهانی نسبت به این کشور بدبینانه تر نگاه کند.
اقبال عباسی افزود: تهدید ایران از سوی رئیس جمهوری آمریکا، یک تهدید تو خالی است، زیرا دولت و نظام همه مردم هستند و آمریکا نمی تواند این ملت را تهدید کند.
به گفته وی، خروج آمریکا از برجام رویکرد مثبتی دارد، زیرا یک مزاحم و بازی بر هم زننده بین المللی از برجام کمتر شد.
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در مساله مذاکره 4 محور برد - برد ، باخت - برد، برد - باخت و باخت - باخت است و اگر کسی به دنبال باخت - باخت باشد، خیانتکار است و باید به دنبال برد - برد رفت که در مذاکرات با سران 5 به اضافه یک ایران به دنبال برد بود.
عباسی تاکید کرد: اگر آنچه در این زمینه محقق نشده است، نمی توان دیگری را ضد ولایت فقیه و فتنه گر و منافق نامید، بلکه مذاکره و گفت و گو همواره وجود داشته است و مشکلی که در جهان وجود دارد را نمی توان به دولت نسبت داد.
به گفته وی، باید با وحدت و همدلی در برابر تهدیدات دشمنان ایستاد و نباید با ایجاد ناامیدی باعث ایجاد یاس در مردم شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: مقام معظم رهبری از جانب مردم پاسخ کوبنده ای به رئیس جمهوری آمریکا دادند.
حجت الاسلام سید جعفر مرتضوی در این همایش با اشاره به اینکه رئیس جمهوری آمریکا در برابر قدرت مردم فردی کم اهمیت است، افزود: دشمن از وحدت مردم ایران در هراس است و باید با این وحدت همچنان درس کوبنده ای به دشمن داد.
برسام جوانبخت با 6 سال سن کوچکترین عضو ستاد انتخاباتی حسن روحانی در انتخابات دوازدهمین دوره رئیس جمهوری در چهارمحال و بختیاری 22 اردیبهشت ماه پارسال در مقابل ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان این استان بر اثر سانحه تصادف جان خود را از دست داد و در روستای گشنیزجان به خاک سپرده شد.
در این آیین نماینده مردم شهرستان های اردل، کوهرنگ، فارسان و کیار ر مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران این استان و فعالان سیاسی اصلاح طلب و اعتدال گرا حضور داشتند.
2097/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.