به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه های این هفته نمازجمعه شهرکرد افزود: در این حوادث دشمن به دنبال کشته سازی بود تا بتواند به مقصد و فتنه جدیدی برسد که با درایت نیروی انتظامی و بسیج و مسئولان دست اندرکار این فتنه نیز خثنی شد.
وی تصریح کرد: دشمن در فتنه انگیزی به دنبال ایجاد فضای غبارآلود است تا در این فضا فتنه ها را به شکلی رونمایی کند و مهمترین هدف دشمن از غبار آلود کردن فضا، ایجاد ریزش از انقلاب است.
به گفته وی، دشمن به واسطه این فتنه انگیزی می خواهد القا کند که مردم روحیه انقلابی خود را از دست داده اند و نسبت به انقلاب بی تفاوت هستند.
نکونام تصریح کرد: این فتنه ها حتی در زمان امام حسن مجتبی (ع) از سوی دشمنان اهل بیت (ع) دنبال می شد که باعث زخمی شدن آن حضرت شد.
به گفته وی، دشمن نمی تواند با فتنه های خود بین مردم و انقلاب فاصله بیندازد، زیرا مردم با بصیرت همواره پای انقلاب ایستاده اند.
وی افزود: دشمن در فتنه فرقه سازی به دنبال این است که فرقه ها را به جان هم بیندازد و انان را در برابر انقلاب اسلامی قرار دهد، اما اینها باید بدانند همه اینها زیر یک پرچم قرار دارند.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با قدردانی از درایت و متانت نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی و بسیج در این حوادث شهید دادند و این نشان داد باید از حافظان امنیت و اقتدار کشور قدردانی کرد.
وی، فتنه های مطالبه گری، پیشرفت بدون عدالت و استحاله خط امام را از دیگر فتنه ها عنوان کرد و گفت: اصل مطالبه گری بسیار خوب است و بارها به این مساله اشاره شده و از مسئولان در خصوص پاسخ به مطالبات مردم سوال شده است، اما اینکه عده ای تحت عنوان مطالبه گری بهانه به دست دشمن بدهند خودش یک فتنه است.
نکونام اظهار کرد: اینکه برخی منفعت طلبی را به جای مطالبه گری مطرح کنند و اصل نظام را زیر سوال ببرند یک نوع فتنه گری است.
به گفته وی، فتنه احزاب و گروه های سیاسی نیز یکی دیگر از فتنه هایی است که می تواند جامعه را تهدید کند و همانگونه که امام راحل نیز اشاره فرمودند در اسلام تنها یک حزب وجود دارد و آن هم حزب الله است که قرآن به آن اشاره کرده است.
نکونام یکی دیگر از فتنه ها را پیشرفت بدون عدالت عنوان کرد و گفت: در 40 سال اخیر انقلاب اسلامی پیشرفت های بسیار خوبی در همه زمینه ها داشته است، اما این پیشرفت در برخی موارد با عدالت همراه نبوده است.
وی یادآور شد: مقام معظم رهبری بارها بر عدالت در پیشرفت از همان دوره سازندگی تا زمان حاضر تاکید کرده اند.
به گزارش ایرنا، ائمه جمعه سراسر چهارمحال و بختیاری نیز در خطبه های این هفته نماز جمعه از درایت و تدبیر نیروی انتظامی در برخورد با اغتشاشگران خیابان پاسداران تهران قدردانی کردند و خواستار برخورد قاطعانه با عوامل اغتشاش شدند.
2097/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.