به گزارش ایرنا، علیرضا رزم حسینی روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: امروز روز ستایش و قدردانی از ارتش و سازمانی است که در هشت سال دفاع مقدس همراه با سپاه، بسیج مردمی و نیروهای مسلح دفاع و فداکاری کرد.
وی تصریح کرد: اگر نزدیک به 40 سال نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه، لنگرگاه امنیت منطقه ای و جهانی شده به برکت فداکاری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.
استاندار کرمان با اشاره به اینکه امروز ارتش ما آزموده است تاکید کرد: ارتش در هشت سال دفاع مقدس تدبیر خوبی انجام داد و موفق شد آموزه ها و دانسته های خود را در این صحنه عملیاتی کند.
وی اظهار کرد: ارتش ما ارتشی ولایی و تابع ولی فقیه است که فرماندهی کل قوا، مجتهدی مسلم و آگاه در عرصه نظامی است.
رزم حسنی گفت: کرمان در حوزه امنیت در سال گذشته جزو استان های برتر کشور شد و نزدیک به 700 جلسه شورای تامین در سراسر استان برگزار شده است.
وی با بیان اینکه ارتش در بحران ها نیز به ما کمک کرده است گفت: در سیل سال گذشته در منطقه جازموریان، مهندسی ارتش به مردم گرفتار در سیل کمک کرد.
وی افزود: شورای تامین استان شورایی همدل، متخصص و با تجربه است و کرمان موفق شد در حوزه امنیت با همه آسیب هایی که در اطراف ما گاها مشاهده می شود، برتر امنیتی در کشور شود.
استاندار کرمان بیان کرد: این استان در پدافند ملی نیز استان برتر شده و این مسئله نشان از ظرفیت های کادر اداری استان و شورای تامین است و از همه نیروهای مسلح و ارتش که موجبات امنیت را فراهم کرده اند تشکر و قدردانی می کنیم.
وی تصریح کرد: اگر همه مراسم ها و اجتماعات در استان بدون هیچگونه حادثه ای انجام می شود، به برکت تدابیر اعضای شورای تامین بویژه فرمانده ارتش است.
آیین رژه نیروهای مسلح به مناسبت 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی با فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق کشور و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان در بلوار 22 بهمن شهر کرمان برگزار شد.
3029/7437/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.