به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین ، ساسان تیموری گفت  :  در راستای اجرایی شدن اهداف عالی مدیریت عملیات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و مصوبات ستاد سفرهای نوروزی استان جهت آمادگی هر چه بیشتر جایگاهای عرضه سوخت مایع و گاز طبیعی فشرده CNG طرح نظارت نوروزی در دو مرحله با بازدید از تعداد 63 باب جایگاه در خصوص وضعیت خدمات رسانی جایگاه های سوخت از ابعاد مختلف مورد بررسی کارشناسی قرار می گیرد .

 به گفته وی :  با اجرای این طرح جهت هر چه آمادگی بیشترجایگاهها در خدمات رسانی مطلوب به مسافرین نوروزی تیم های تخصصی از واحدهای مختلف ایمنی ، فنی و عملیات ، بازرگانی ، مهندسی فرآورده ها و نواحی منطقه از تمامی جایگاههای مسیرتردد مسافران نوروزی بازدید می کنند .

این مقام مسئول افزود: اطمینان از تامین به موقع سوخت مورد نیاز شهروندان و مسافران نوروزی در جایگاه های عرضه سوخت استان وکنترل ونظارت بر وضعیت مجاری عرضه سوخت به لحاظ آمادگی های فنی و ایمنی ، بهداشت محیط و بررسی وضعیت نمازخانه های بین راهی و آماده باش بودن جایگاه ها در تسهیل خدمات رسانی به مردم از هداف اصلی اجرای طرح نظارت نوروزی در سطح استان می باشد .
سرپرست شرکت ملی پخش فرآوره های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری اظهار کرد :مرحله اول طرح نظارت نوروزی بر جایگاهای تحت پوشش از ششم اسفند ماه سال جاری آغاز شده و مرحله دوم این طرح در بیست و سوم اسفند ماه آغاز و تا پایان ایام نوروزسال 1397 ادامه دارد .
ساسان تیموری اظهار کرد: در مرحله دوم طرح نظارت نوروزی در نظر است بازدید های مشترکی از مجاری عرضه سوخت با مشارکت مسئولین استانی ومسئولین ستاد اقامه نماز جهت اطمینان از کیفیت خدمات رسانی به مسافران نوروزی انجام گیرد .

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 875456
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.