به گزارش ایرنا، اقبال عباسی روز سه شنبه همزمان با ششمین روز از دهه فجر در جمع مردم شهرستان کیار با حضور معاون وزیر جهادکشاورزی در امور باغبانی تاکید کرد: تجهیز زمین های کشاورزی به آبیاری نوین و کشت زمین براساس الگوی مشخص از سوی وزارت جهاد کشاورزی در افزایش تولید و بهبود وضعیت معیشت مردم موثر است.
وی تصریح کرد: برنامه ریزی برای افزایش درآمد روستائیان به منظور جلوگیری از مهاجرت آنان به شهرها و دیگر نقاط کشور باید به طور ویژه در دستور کار مسئولان باشد.
وی یادآور شد: تامین امکانات و فراهم کردن زیرساخت ها، بدون برنامه ریزی برای افزایش درآمد روستائیان نمی تواند باعث توسعه شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: استکبار جهانی در 40 سال گذشته با ایجاد مشکلاتی در روند زندگی مردم همواره سعی داشت تا با بروز نارضایتی بین ایرانیان آنان را از نظام اسلامی دلسرد کند.
وی گفت: در این مدت ترورها و فعالیت های تروریستی، تحمیل جنگ هشت ساله، اعمال تحریم های ظالمانه و توطئه های فراوان دیگری از سوی استکبار جهانی با هدف براندازی جمهوری اسلامی صورت گرفت.
عباسی تاکید کرد: این در حالی است که مردم ایران به فرمایشات پیامبرگونه امام خمینی (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری توجه کردند و در صحنه های مختلف توانستند نقشه ها و توطئه های استکبار جهانی را خنثی کنند.
وی افزود: انسجام، اتحاد، حرکت آگاهانه و تلاش براساس معیارهای علمی و کارشناسی به منظور تامین امکانات و افزایش درآمد مردم به طور جدی مورد هدف مسئولان اجرایی باشد تا بتوان ضمن ایجاد رضایتمندی عمومی، بار دیگر زمینه شکست استکبار جهانی در بخش های مختلف را فراهم کرد.
همزمان در ششمین روز از دهه فجر 17 پروژه با 75 میلیارد و 644 میلیون ریال اعتبار و اشتغالزایی مستقیم 20 نفر در شهرستان کیار به بهره برداری رسید.
همچنین عملیات اجرایی 11 طرح جدید با 25 میلیارد و 340 میلیون ریال اعتبار در شهرستان کیار آغاز شد.
استاندار چهارمحال و بختیاری ضمن ادای احترام به مقام والای شهدای شهرستان کیار از خانواده شهیدان خلیلیان این شهرستان دلجویی کرد.
شلمزار مرکز شهرستان کیار در 35 کیلومتری شهرکرد واقع است.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی**انتشاردهنده:جهانبخش صفری
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.