حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام اول دی ماه در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، اظهار کرد: نگاه اسلام به مسائل حزبی به این معنایی که امروز در کشور هست، نبوده است.
وی با اشاره به اینکه نگاه حزبی امروز در کشور مشکل آفرین و اختلاف آفرین است، افزود: نگاه حزبی که امروز در کشور وجود دارد موجب تفرقه میان حزب‌ها است و پیامبر اسلام و بنیانگذار انقلاب با این روش مخالف بودند.
حجت الاسلام نکونام تصریح کرد: ایران اکنون در حال طی کردن مسیر پیش رونده است و دشمن پس رانده است و این امر روز گذشته با رای مخالف 128 کشور جهان به آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل جلوه‌گر شد.
امام جمعه شهرکرد بیان کرد: دوم دی میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی است که یک شیعه خودساخته و عالم به علوم اهل بیت بود و همواره مراقب اعمال و عقیده خود بوده است تا مبادا یک عقیده غلط تبدیل به باور غلط شود و این درس مهمی است.
وی ادامه داد: هشتم ربیع‌الثانی میلاد حضرت امام حسن عسگری (ع) است که ایشان جامعه را برای دوران غیبت امام عصر محیا کردند.
حجت الاسلام نکونام با اشاره به سوم دی‌ماه که روز ثبت احوال است، خاطرنشان کرد: این مجموعه ارزشمند همواره در انجام وظیفه تلاش کرده است.
نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: پنج دی ماه روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش ضایعات در بلایای طبیعی است که گاهی این مهم با کوتاهی مسولان مواجه می‌شود اما مردم نیز باید با مطالبه‌گری و دقت در انجام نکات ایمنی به سهم خود در کاهش این ضایعات تلاش کنند.
حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه هفتم دی ماه شهادت آیت الله حسین غفاری است، گفت: این شهید والا مقام در زندان پهلوی زیر شکنجه جان داد.
وی گفت: هفتم دی ماه سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی توسط امام خمینی (ره) نیز است که این کار بزرگ آثار خود را در جامعه نشان داده است و فلسفه نظام دینی و غیر دینی را جلوه‌گر ساخته است.
حجت الاسلام نکونام با اشاره به سالروز حماسه نهم دی ماه، خاطر نشان کرد: دشمن می‌خواهد این وقایع بیان نشود تا فتنه‌گران بتوانند فتنه‌گری کنند و باطل جای حق را بگیرد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 819591
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.