به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد با گرامیداشت 8 آبان سالروز شهادت حسین فهمیده اظهار کرد: برخلاف عده ای که بر حذف درس شهید فهمیده از کتابهای درسی تاکید دارند و آن را نوعی ترویج خشونت طلبی در بین دانش آموزان عنوان می کنند، تبیین شخصیت این چنین قهرمانانی باعث بالندگی نسل جوان و نوجوان است.
وی در ادامه با تسلیت هفتم صفر سالروز شهادت امام حسن مجتبی(ع) تصریح کرد: صلح امام حسن(ع)، تحمیلی و ناشی از فشار اطرافیان این امام بزرگوار بود، درحالی که مومنان باید همواره مطیع ولی امر خود باشند و خواسته خود را به ولی خود تحمیل نکنند.
نکونام افزود: هر زمان چیزی بر امام و ولی امر جامعه اسلامی تحمیل شد، آن جامعه به خیر نرسید پس باید مراقب باشیم تا به فرموده امام خمینی (ره) همواره با ولی فقیه خود باشیم.
وی ادامه داد: امروز برخی به غیر از ولی فقیه متکی هستند و با فکر و ارزش های امام راحل فاصله دارند.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از خطبه های نمازجمعه شهرکرد با اشاره به ترور شهید قاضی طباطبایی نخستین شهید محراب، آمریکا و ایادی آن را عاملان اصلی خشونت و ترور در جهان دانست و افزود: 17 هزار شهید ترور کشور بخشی از جنایات آمریکای تروریست پرور است.
نکونام خاطرنشان کرد: اما ما به خود می بالیم که با نابودی داعش که عامل ناامنی و خشونت در منطقه است به زودی جشن نابودی تروریست ها را در جبهه مقاومت برگزار می کنیم.
وی با اشاره به نزدیک شدن به مراسم اربعین حسینی بر حضور پررنگ فیزیکی و کمک های مالی به این مانور عظیم شیعیان تاکید کرد.
خبرنگار: خاطره حسین زاده**انتشار:جهانبخش صفری
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.