در بخش هایی از این مطلب آمده است: قدرت یک نشریه به میزان تیراژ و یا بازدیدهای روزانه صورت گرفته از سایت و یا کانال های تلگرامی آن نیست، بلکه قدرت یک رسانه و هنر نشریه در بیان مشکلات مردم، جرات و جسارت در گفتن کاستی ها و انتشار انتقادهای مردمی است.
این مطلب می افزاید: هرچند در استان چهارمحال و بختیاری تعداد زیادی نشریه و پایگاه های خبری و سایت های مختلف وجود دارد که همگی نقش اطلاع رسانی را برعهده دارند، اما خروجی اکثر آنها چیزی جز تبلیغات برای سازمان و ادارات و اخبار تکراری درج شده در سایت ها نیست.
این مطلب تصریح کرده است: ما رسانه ها باید از وظیفه اصلی خود که همان اطلاع رسانی، فرهنگ سازی، بیان انتقادهای منصفانه از مسئولان در راستای رفع مشکلات مردم و جامعه است، غافل نشویم و باید از مسئولان با جرات بخواهیم که بگویند برای بیکاری جوانان تحصیلکرده، خشکسالی و بی آبی، توسعه گردشگری و اقتصاد مقاومتی چه کرده اند.
آتش به اختیار برای مهار «آتش به ازدواج»، آسیب های شبکه های اجتماعی، موگویی گوشه ای از دنیا که زیر سرمای بی توجهی یخ زده است و مروری بر مهمترین رویدادهای خبری استان از دیگر مطالب این شماره روزنامه دیده بان است.
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.