به گزارش ایرنا، همه از پیر و جوان، ‌‌رای اولی و بعضی ها برای سی امین بار آمده اند ت ار رای بدهند،‌ آنها زنان و مدیران خانواده هستند که امروز نیز با حضور پرشور خود حماسه دیگر خلق می کنند، آنان بدنبال افتخار آفرینی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
حضور حداکثری و حماسی زنان در پای صندوق های رای دوش به دوش مردان نه تنها باعث تثبیت اقتدار نظام جمهوری اسلامی، یاس و ناامیدی دشمنان و خرسندی دوستان انقلاب می شود، بلکه به همگان نشان می دهد که زنان هم پیمان بانوان شهید انقلاب اسلامی در انتخابات شرکت می کنند تا به دشمنان نظام و انقلاب بفهمانند نسبت به سرنوشت سیاسی خود بی تفاوت نیستند.
جمعی از بانوان منتظر در صف برای رای دادن به خبرنگار ایرنا گفتند: زنان به عنوان نیمی از اقشار جامعه و داشتن حق رای می توانند سرنوشت خود را تعیین و برای زنان مسلمان سراسر دنیا به عنوان یک الگو تلقی شوند.
این بانوان با بیان اینکه حضور زنان در پای صندوق های رای تنها حضور یک فرد نیست، بلکه حضور یک خانواده و عموم جامعه است، افزودند: زنان با انتخاب فرد اصلح آینده بسیار روشنی را برای کشور رقم خواهند زد.
یکی از بانوان جوان و رای اولی، پس از انداختن رای خود در صندوق افزود: رای اولی ها به خاطر داشتن حق انتخاب و مشارکت در رقم زدن سرنوشت و آینده کشور از دیگر مردم خوشحال تر و به خود می بالند.
فاطمه غلامی تاکید کرد: مشارکت حداکثری ملت ایران به خصوص بانوان در انتخابات بدون شک توطئه های دشمنان داخلی و خارجی ایران را خنثی می کند.
به گفته وی، دشمنان ایران که شعار نداشتن آزادی به خصوص بانوان در ایران را سر می دهند، اکنون شاهد مشارکت حداکثری بانوان به عنوان مدیران خانواده می باشند.
بانوی دیگری که فرزند خردسال خود را در آغوش داشت، گفت: سهیم بودن در سرنوشت خود یکی از مهم ترین برکات انقلاب اسلامی ایران برای زنان جامعه است.
مریم صیادی افزود: شرکت در انتخابات یک وظیفه دینی و شرعی است و با فرزند خردسالم در صحنه انتخابات شرکت کردم که که او را از اکنون عاشق و علاقه مند به نظام مقدس اسلامی کنم.
ژاله کریمی دیگر بانوی شهرکردی افزود: انگشتان ملت ایران که مهر رای دادن بر آن نشسته امروز چشم دشمنان را کور و توطئه های آنها را نقش بر آب می کند.
وی افزود: بانوان چهارمحال و بختیاری نیز دوشادوش مردان برای حفظ منافع کشور، ارزش های انقلاب اسلامی و رهبری با حضور پرشور خود پای صندوق های رای ندای مقام معظم رهبری را لبیک گفتند.
وی گفت: زنان به عنوان نیمی از افراد جامعه علاوه بر ایفای نقش در خانواده در این انتخابات شرکت می کنند تا به همگان بگویند حضور هر زن در پای صندوق های رای نشاندهنده یک خانواده در تعیین سرنوشت کشور است.
کبرا علیخانی از دیگر بانوان چهارمحالی در حال انداختن رای خود در صندوق گفت: زنان با حضور گسترده در پای صندوق های رای بار دیگر با انقلاب، شهدا و امام شهدا، رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت می کنند.
وی افزود: مادران همانگونه که به فرزندانشان راه رسم زندگی کردن را می آموزند، باید آنها را برای ورود به عرصه های مختلف سیاسی آماده کنند و این حضور پرشور آنان در انتخابات خود الگویی برای جوانان خواهد شد.
این بانوی شهرکردی ادامه داد: فردی را برای ریاست جمهوری انتخاب کردم که علاوه بر ایمان و تعهد، بتواند در مسائل اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، حقوق و قضایی، زنان و خانواده مدیریت شایسته داشته باشد.
علیخانی گفت: اعضای شورای اسلامی در شهر و روستا باید به عنوان انسان های اندیشمند، متفکر، کارآمد و شجاع در راستای رفع مسائل و مشکلات هر منطقه و آبادانی آن تاثیرگذار باشند.
مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری چهارمحال و بختیاری نیز هنگامی که رای خود را به صندوق می انداخت، گفت: حضور هوشمندانه ملت ایران به خصوص بانوان پای صندوق های رای مظهر قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
فاطمه دوستی اظهار کرد: بانوان اگر خواهان استیفای حقوق شرعی و قانونی خود هستند باید امروز در انتخابات متعهدتر و با حساسیت بیشتر شرکت کنند.
وی با بیان اینکه مشارکت و حضور حداکثری ملت ایران و به خصوص بانوان در تمامی دوره های انتخابات مورد توجه است، ادامه داد: زنان برای دفاع از حقوق خود در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بانوان باید با حساسیت بیشتر شرکت کرده و فرد اصلح را انتخاب کنند.
به گفته دوستی، حضور همه اقشار در انتخابات پاسخ به ندای مقام معظم رهبری و تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی و شهداست.
مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: زنان محور حرکت در خانواده و جامعه هستند و اگر آنان با شور و شعف در این حماسه ملی شرکت کنند، دیگر اعضای خانواده نیز حضور خواهند داشت.
دوستی گفت: اگر زنان با احساس مسئولیت بیشتر برای اجرای حقوق شهروندی خود در این عرصه سیاسی شرکت کنند، بی گمان حماسه ای بی بدیل و ماندنی در افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم می زنند.
بنابر آخرین سرشماری نفوس و مسکن در چهارمحال و بختیاری، این استان حدود یک میلیون نفر جمعیت دارد که 49.5 درصد آن را بانوان تشکیل می دهند و حدود 665 هزار نفر واجد شرایط رای در این استان هستند.
گزارشگر: نرگس کریمی**انتشار: جهانبخش صفری دهکردی
6021/7361
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.