به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حجت‌الاسلام سید مصطفی هاشمی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حمایت اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلابی از یک کاندیدای واحد اظهار داشت: براساس تصمیمات و برنامه‌ریزی‌ها نهایتاً یک کاندیدای واحد معرفی می‌شود.

وی با بیان اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلابی متشکل از نیروهای اصولگرایان است، افزود: این هنر جبهه مردمی نیروهای انقلابی است که مجموعه‌های اصولگرا را در کنار یکدیگر جمع کرده است.

مسئول هماهنگی جبهه مردمی نیروهای انقلابی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه زمانی که برخی از جریان‌ها به اسم‌های دیگر فعالیت کنند تشخیص حق و باطل مشکل می‌شود، بیان کرد: مردم مراقب باشند که فریب برخی این جریان‌ها را نخورند.

هاشمی با بیان اینکه روشنگری از وظایف جبهه مردمی نیروهای انقلابی است، گفت: با روشنگری مردم می‌توانند با بینش درست حق را از باطل تشخیص دهند.

وی با اشاره به فضای مجازی و فعالیت برخی از افراد در زمان انتخابات خاطرنشان کرد: در دوران انتخابات بازار دین فروشی داغ است و باید در مقابل انتشار هر پیامی مراقب بود.

مسئول هماهنگی جبهه مردمی نیروهای انقلابی چهارمحال و بختیاری با اشاره به وعده 100 روزه رئیس جمهور تصریح کرد: نباید وعده‌های دورغ برای کسب رأی به مردم داده شود.

هاشمی با اشاره به ماجرای عدم پذیرش حکومت از سوی امام علی(ع) بیان کرد: مسلمانان نباید برای دست‌یابی به حکومت دین خود را بفروشند و با آبروی دیگران بازی کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 619045
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.