به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی عصر امروز در جلسه نشست قضایی دادسرای عمومی و انقلاب استان قزوین که با حضور قضات و کارشناسان دادسرای قزوین برگزار شد، اظهار داشت: دادستانی قزوین تضمین‌کننده برگزاری انتخاباتی سالم و قانون مدار در استان خواهد بود.

وی افزود: در حال حاضر دادستانی قزوین با جدیت با متخلفین انتخاباتی برخورد می‌کند و در این مسئله نیز به هیچ وجه با هیچ شخصی تعارف نخواهد داشت.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: امروزه بیشترین تحرکات خاص انتخاباتی در فضاهای مجازی آغاز شده است که دادستانی با جدیت در رصد این فضاها وارد شده است.

‌صادقی‌نیارکی گفت: مدیریت فضای مجازی توسط کارشناسان دادستانی قزوین در حال انجام است و توصیه دوستانه ما به کاندیداها این است که با اخلاق و قانون مداری به فعالیت بپردازند.

وی عنوان کرد: نظارت دقیق دادستانی سبب شده است تا بسیاری از حواشی مرتبط با انتخابات در قزوین ایجاد نشود و پس از این نیز به منظور ایجاد انتخاباتی ایمن و سالم و جلوگیری از بداخلاقی‌های سیاسی با جدیت به فعالیت خود ادامه خواهیم داد.

دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین همچنین افزود: در این مسیر نیز با هیچ شخص و جناحی تعارف نخواهیم داشت و در صورت مشاهده تخلف و بداخلاقی سیاسی به شدت برخورد خواهیم کرد.

‌نیارکی اذعان کرد: در حال حاضر افرادی در این زمینه تذکر دریافت کرده‌اند و مدیریت فضای مجازی در استان قزوین سبب شده ‌تا از ایجاد چالش‌های بعدی جدی جلوگیری به عمل آید.

وی با هشدار به کاندیداهای انتخاباتی و هواداران آن‌ها بیان کرد: گاهی بداخلاقی‌ها و ایجاد چالش در فضاهای مجازی سبب نگرانی مردم می‌شود که دادستانی به منظور جلوگیری از این اتفاقات با جدیت در حال پیگیری و رصد فضای مجازی است و افراد بدانند در صورتی که مرتکب تخلف شوند بسیار زودتر از آنچه که فکر می‌کنند با آن‌ها برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 618961
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.