به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، غلامرضا مزارعی ظهر امروز در در نشست نوروزی اصحاب رسانه با مجموعه دستگاه‌های امنیتی و قضایی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: علی‌رغم وجود دشمنان امروز امنیت در این مرز و بوم استوار است که باید حفظ شده و با اخلال‌گران امنیت به‌طور قاطع و عبرت‌آموز برخورد کرد.

رئیس کل داگستری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: مدیریت مقام معظم رهبری و فداکاری سربازان امام زمان، نیروی انتظامی و ارتش امنیت اجتماعی و فیزیکی را در جامعه برقرار و پایدار کرده است.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها بازوان قدرتمندی برای توسعه کشور هستند، عنوان کرد: نقد رسانه‌ها باید به گونه‌ای باشد که اعتماد مردم  به نظام را خدشه دار نکند و در جهت اصلاح امور در جامعه قلم فرسایی کنند.

مزارعی افزود: نباید انعکاس مطالب القائاتی ایجاد کند  که اخلاق حرفه‌ای رسانه را زیر سوال ببرد بلکه اخلاق‌مداری، رعایت ادب و نقد منطقی باید در نشر مطالب سرلوحه کار اصحاب رسانه قرار گیرد.

وی با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، تصریح کرد: دستگاه قضائی در برخورد با جرائم انتخاباتی هم در فضای مجازی و حقیقی بدون اغماض و در چهارچوب قانون برخورد می‌کند.

رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باید بر سایت‌ها و رسانه‌ها نظارت داشته باشد، بیان کرد: بدون شک رسانه‌ها نقش مهمی در برقراری امنیت اجتماعی ایفا می‌کنند.

وی عدم تخریب و توهین به کاندیدا، دوری از افترا زدن، عدم تخریب چهره‌های نظام و رعایت قانونمداری را از مهم‌ترین وظایف اصحاب رسانه در این ایام عنوان کرد و افزود: امید است با آماده‌سازی فضای مناسب برای برگزاری انتخاباتی آرام بتوانیم استان را بیش از پیش در کشور معرفی و زمینه سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف را برای ارتقای اقتصاد استان فراهم کنیم.

مزارعی با بیان اینکه انتخاب افراد بر مبنای قومیت‌گرایی یک آسیب و آفت بزرگ است، تاکیدکرد: بدون شک انتخاب بر مبنای عقل و تخصص افراد و انتخاب فرد اصلح و مدبر نشان از سطح  بالای فرهنگی هر جامعه دارد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 618760
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.