به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، آیت الله حسن مفرح زاده درمراسم نماز جمعه ابوزیدآباد آران و بیدگل پس از سفارش خود و دیگران به تقوا و پرهیزکاری اظهار داشت: به فرمایش امام علی (ع) در ارتباط با بندگان خدا، شهرهای خدا و حیوانات از خدا بترسید و بدانید که در این رابطه و در ارتباط با تمامی اعمال و کردار شما نزد خداوند سئوال می‌شود.

امام جمعه ابوزیدآباد آران و بیدگل افزود: شنبه 12ام فروردین و روز جمهوری اسلامی به استقرار مردم سالاری دینی است و به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) بزرگ‌ترین عید مردم ایران روز 12فروردین است زیرا روز حکومت الله و پیروزی لشکریان حق بر باطل است و مردم ایران با 98 درصد به حکومت الله و جمهوری اسلامی رای آری دادند.

مفرح زاده خاطرنشان کرد: روز 12 فروردین روز تحقق آرزوی مردم و انبیا، روز تجلی اراده ملت ایران، روز تعیین سرنوشت مردم به دست خودشان و روز حاکمیت اسلام ناب محمدی است و به همین دلایل این روز، روز بسیار با عظمتی است.

وی گفت: یکی از ارکان اسلام و جمهوری اسلامی مردم و نقش مردم است و به فرموده امام علی (ع) اگر مردم بر در خانه من برای حکومت و یاری او نیامده بودند و حجت بر من تمام نشده بود و مردم از من این خواسته را نداشتند، ریسمان خلافت و حکومت را به دست نمی گرفتم و بنابراین یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی مردم هستند و انتخابات جایگاه ویژه‌ای در نظام جمهوری اسلامی دارد.

مفرح زاده با اشاره به جایگاه و هدف از انتخابات گفت: انتخابات برای کسب مقام و جاه و قدرت طلبی نیست و فرصتی است برای خدمت به اسلام و مردم ایران و به فرموده شهید بهشتی، ما شیفتگان خدمت هستیم.

امام جمعه ابوزیدآباد آران و بیدگل ابراز داشت: هر فرد یا جناحی که وارد نظام می شود باید اهداف، عقاید، نظرات و برنامه‌های خود را به مردم اعلام و اثبات کند و نباید‌ در جهت تخریب و تضعیف طرف مقابل فعالیت کند و از کارهای حرام مانند تهمت زدن، دروغ گفتن، شایع‌پراکنی و آبروریزی یکدیگر باید دوری کرد.

وی ضمن اشاره به مقدس بودن هدف جمهوری اسلامی و انتخابات تاکید کرد: هر فرد باید برنامه خود را اعلام کند و آبروی افراد دیگر را نبرد و مردم ایران نیز دارای آگاهی و بصیرت هستند و بر اساس فهم خود رای می‌دهند و کاندیداهای انتخابات باید از دادن وعده‌های دروغ پرهیز کنند و باید زمینه‌ای فراهم شود تا مردم با آگاهی و محبت و عشق وارد صحنه شده و در انتخابات شرکت کنند.

مفرح زاده بیان کرد: طبق فرمایش پیامبرهر کس انتخاب شود خادم مردم است و به گفته رجایی هر کس در نظام جمهوری حاضر می شود باید عاشق باشد و در غیر اینصورت دیوانه ای بیش نیست زیرا گرفتاری فراوانی دارد

ویدر رابطه با 13ام فروردین به عنوان روز طبیعت گفت: ما باید این روز را وسیله‌ای برای باهم بودن قرار دهیم و صله رحم داشته باشیم وهدف از رفتن به طبیعت بهره مند شدن از آن است و به فرمایش امام علی (ع) نگاه به آب روان و سبزه و صورت نیکو باعث شادی و طراوت دل می‌شود.

نامزدی واجدان شرایط در انتخابات واجب سیاسی است

حجت‌الاسلام مهدی سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه مشهد اردهال کاشان ضمن تبریک به مناسبت ولادت امام باقر (ع) اظهار داشت: امام محمد باقر شکافنده علوم است و تحول عظیمی در ترویج دین اسلام ایجاد کرد.

امام جمعه مشهد اردهال کاشان افزود: همجواری مردم اردهال کاشان با امامزاده علی بن امام محمد باقر از جمله عنایاتی است که خداوند به مردم این خطه داشته است و باید از این نعمت شکرگزار باشیم.

سلیمانی خاطرنشان کرد: انتخابات شورای شهر و روستا و ریاست جمهوری نزدیک است و لازم است افرادی که واجد شرایط هستند نامزد انتخابات شوند که یک واجب سیاسی است و نامزدان از تخریب یکدیگر پرهیز کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 605486
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.