امیر بنی‌طالبی روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: جشنواره سرود «آوای زندگی»با هدف نشاط خانواده‌ها که سلامتی خود و جامعه را با در خانه نشستن به سفر و دید و بازدید نوروزی ترجیح داده‌اند برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این جشنواره به صورت استانی و مجازی برگزار می‌شود و برگزیدگان آن همزمان با ولادت حضرت قائم(عج) اعلام می‌شوند.
بنی‌طالبی به شرایط شرکت در این جشنواره اشاره کرد و  گفت: هر خانواده می‎تواند یک اثر از آثار اعلام شده چون ای ایران (استاد بنان)، خونه مادربزرگه، جان مریم (استاد محمد نوری)، مرغ سحر (استاد شجریان)، قرص قمر (بهنام بانی) و یا یک اثر محلی اختیاری (ترکی، دهکردی یا بختیاری) را انتخاب کرده و در مدت زمان ۲ الی ۴ دقیقه ارسال کند.
مسئول واحد موسیقی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: آثار اجرا  شده باید در منزل و محل سکونت ضبط شده باشد و به فیلم‌های ارسالی که در فضای آزاد و سالن عمومی گرفته شده امتیازی داده نخواهد شد و رعایت شئونات اسلامی در حین اجرا برای تمامی شرکت‌کنندگان الزامی است.
بنی‌طالبی اظهار داشت: فیلمبرداری آثار ارسالی حتما با گوشی موبایل انجام شود و آثار ارسالی  به صورت کرال خوانده شوندآثاری که به صورت دابسمش اجرا شود مورد ارزیابی قرار نخواهند گرفت.
به گفته وی به ۳ گروه (خانواده)برتر و ۲تکخوان برتر آقا،جوایز نفیسی تعلق خواهد گرفت.
بنی طالبی خاطرنشان کرد: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را تا ۱۵ فروردین به شماره  ۰۹۹۱۵۵۷۱۰۶۷ در شبکه‌های اجتماعی ارسال کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.