اقبال عباسی روز جمعه در محل شعبه اخذ رای مدرسه حاج یدالله کیانی شهرکرد در جمع خبرنگاران افزود: انتخابات از نمودهای مشارکت مردم در امور کشور است و امروز صفوف شلوغ اخذ رای حاکی از نمود بالای این حضور در نظام اسلامی است.

وی با ارزیابی مطلوب از حضور مردم این استان نسبت به مشارکت در انتخابات، تصریح کرد: از حضور خوب مردم استان تشکر می‌کنیم و از سایر افرادی که هنوز در انتخابات شرکت نکرده‌اند تقاضا می‌شود که حضور خود را در پای صندق‌های رای به تاخیر نیندازند.

عباسی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری در طول ۲۶ دوره گذشته جزو ۵  استان دارای مشارکت بالا اعلام شده است، افزود: امروز هم مردم این مشارکت خود را به خوبی نشان می‎دهند.

استاندار چهارمحال و بختیاری، نمایندگان مجلس را وکیلان مردم دانست و تصریح کرد: هر چقدر وکلای توانمندی برای راهیابی به مجلس انتخاب کنیم مشکلات داخلی و خارجی کشور سریع‌تر برطرف می‎شود.

عباسی افزود: بی‌توجهی به انتخابات نه تنها مشکلی از کشور رفع نمی‌کند بلکه دشمنان را نظام را جری‌تر می‌کند.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری بیش از ۹۴۷ هزار نفر جمعیت دارد که از این استان ۴ نماینده به مجلس شورای اسلامی راه پیدا می‌کند.

برای برگزاری انتخابات در این استان ۷۳۷ شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده که از این تعداد ۵۳۱ شعبه ثابت و ۲۰۶ شعبه سیار است.

۷۳۲ هزار و ۳۰۴ نفر  در این استان واجد شرایط رای دادن هستند از این تعداد ۳۶۳ هزار و ۱۵۱ نفر زن و ۳۶۹ هزار و ۱۵۳ نفر مرد هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.