عزیزاله شهبازی روز جمعه پس از انداختن رای خود در صندوق جمع آوری آرای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مسجد امام سجاد(ع) کرج افزود: امروز در گام دوم انقلاب به دنبال تشکیل مجلسی پرشور هستیم تا مردم نمایندگانی را انتخاب کنند که با وضع قوانین گره از مشکلات بازشده و سبب رشد اقتصادی کشور شوند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه دشمن محاصره را تنگ تر کرده و شاهد تحریم های ظالمانه ای هستیم در شرایط فعلی باید با وحدت و همراهی اقدامات سازنده ای را در این زمینه در پیش گرفت.
شهبازی گفت: در استان البرز نیز یک هزار و 200 شعبه اخذ رای برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فعالیت دارند که از همان ساعات اولیه آغاز زمان رای گیری با تراکم وصف ناشدنی در شعب مواجه بودیم.
استاندار البرز خاطرنشان کرد: حضور اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان خبر از مشارکتی پر شور در این دوره از انتخاباتدارد.
وی گفت: امروز به رغم مشکلات اقتصادی در صنعت و دانش بنیان توانسته ایم به شکوفایی برسیم.
شهبازی افزود: مردم با حضور در پای صندوق های رای بهترین های انتخاب می کنند تا گام های موثری در سایه وحدت برای حل مشکلات برداشته شود.
وی گفت: نماینده ای که به مجلس راه می یابد در برابر تمام کشور مسوول است و نامزدها باید به وعده هایی که می دهند پای بند باشند.
استاندار البرز افزود: مردم نیز باید پیگیر وعده ها و شعارهایی که داده شده باشند.
وی تاکید کرد: روند برگزاری انتخابات در البرز به صورت مطلوب پیش می رود و تمام بسترها برای مشارکت حداکثری در این استان فراهم شده است.
شهبازی بیان داشت: هرکسی که در انتخابات رای می آورد از هر گروهی که باشد قابل احترام است و پس از تعیین نمایندگان مجلس در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سایه همدلی به حل مشکلات می پردازیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.