آیت الله رسول فلاحتی روز جمعه هنگام انداختن رای خود در صندوق در جمع حبرنگاران در رشت اظهار داشت: در حقیقت انتخابات، ایام الله مردم ما است و از جمله روزهایی است که مردم می توانند اقتدار نظام اسلامی را به جهانیان نشان دهند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان افزود: من این روز را به همه مردم ولایت مدار گیلان تبریک می گویم چون زمان خجسته ای است و همانطور که رهبر معظم انقلاب صبح امروز فرمودند انتخابات و حضور در پای صندوق رای، هم تکلیف و هم حق است.

وی ادامه داد: از آن جهت حق است که هر ایرانی می تواند احقاق حق کند و نمایندگان شایسته ای را به مجلس شورای اسلامی بفرستد ، تکلیف است از آنرو که وظیفه همه ماست هرچه سریعتر پای صندوق های انتخابات حاضر شده و رای خود را به صندوق ها بیاندازیم.

آیت الله فلاحتی بیان کرد: به طور حتم حضور پرشور مردم که هم اینک شاهد آن هستیم، تاثیر بسزایی در جامعه ایرانی و همه تقویت روحیه آزادخواهی و استقلال طلبی ملتهای آزاده جهان خواهد داشت.

وی اضافه کرد:در این میان مردم باید کسانی را به مجلس بفرستند که از ویژگی های لازم نمایندگی مردم که مورد تاکید مقام معظم رهبری هم است از جمله مومن به نظام و انقلاب اسلامی،  پایبند به ارزشهای انقلاب و خونهای شهیدان باشند، از قدرت لازم برای تعیین قوانین برخوردار بوده و در برابر دشمنان کرنش نکنند و آزاد مرد باشند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت تصریح کرد: نمایندگانی که توسط مردم انتخاب می شوند باید افرادی باشند که بتوانند در هر شرایطی در برابر دشمنان انقلاب محکم ایستاده و از آرمانهای ملت دفاع کنند از این روز باید همه با شور و انگیزه حضوری گسترده یابیم.

  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.