عباس حسین‌پناهی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مردم غیرتمند ایران اسلامی بویژه در استان کردستان، نظام را دوست دارند و در کنار نارضایتی از عملکرد برخی مدیران، بصیرت خود را به نمایش گذاشته و با مشارکت پرشور خود در انتخابات، توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

دبیر جمعیت نیروهای انقلاب اسلامی کردستان افزود: مردم نظام را دوست دارند و قدرشناس انسان‌های مخلص و کسانی هستند که امنیت کشور را ایجاد کرده‌اند که این مهم به خوبی در مناسبت‌های مختلف با حضور گسترده اقشار به نمایش گذاشته شده است.

حسین‌پناهی به ترفندهای شیطانی دشمنان برای تحریم و تضعیف نظام اشاره کرد و یادآور شد: امروز ناکارآمدی برخی مدیران وجود دارد اما تلاش و زحمات تعداد زیادی از دستگاه‌ها و مسوولان نیز باعث حضور گسترده مردم در ماراتن انتخابات می‌شود پس باید قدردان مدیرانی بود که زمینه مشارکت را بیشتر می‌کنند.

وی بر لزوم انعکاس خدمات نظام در بخش‌های مختلف تاکید کرد و گفت: هر چه برکات و دستاوردهای نظام را بهتر منعکس کنیم، امید در جامعه افزایش یافته و زمینه برای انتخاباتی موفق و پرشور با حضور حداکثری مردم بهتر فراهم خواهد شد.

دبیر جمعیت نیروهای انقلاب اسلامی کردستان اضافه کرد: امروز در دورترین روستاهای استان امکانات و زیرساخت‌ها وجود دارد که از برکات نطام و موفقیت دولت‌هاست بنابراین باید با تمام توان خدمت بی‌منت به مردم داشته باشیم و ملت نیز به طور قطع قدردان این خدمات هستند.

حسین‌پناهی تاکید کرد: تمام دنیا به عظمت و اقتدار نظام اسلامی پی برده‌اند و شهادت سردار سلیمانی و شرکت گسترده مردم در تشییع پیکر مطهرش این شهید، نشان از انقلابی بودن و پشتیبانی ملت از نظام اسلامی است.

۱۰۸ کاندیدا در استان کردستان برای نشستن بر ۶ کرسی مجلس در پنج حوزه انتخابیه رقابت می‌کنند.  یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوم اسفند در کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.