به گزارش روز دوشنبه ایرنا،جعفر مردانی در نشست شورای اطلاع‌رسانی این استان افزود:بی‌شک اطلاع‌رسانی به موقع و صحیح به مردم می‌تواند فضای جامعه را نسبت به گرفتار شدن در دام شایعات و اخبار بی‌اساس مصون بدارد.

وی با اشاره به فرصت‌ها و تهدیدهای موجود در فضای مجازی، تصریح کرد: فضای مجازی علاوه‌ بر اینکه می‌تواند با انتشار اخبار ناصحیح و شایعه‌پراکنی در متشنج کردن فضای جامعه منجر شود اما از سوی دیگر فرصت‌های بسیاری را برای تبیین دستاوردهای نظام و عملکرد مسئولان فراهم کرده که باید از این فرصت به بهترین نحو بهره‌برداری کرد.

مردانی، با اشاره به اهمیت انتخابات اسفندماه، تصریح کرد: دشمن با تمام توان خود درصدد کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌های رای است اما مردم مومن و بصیر کشور با حضور حماسی و حداکثری ود بار دیگر این فتنه دشمن را نیز خنثی می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه آمادگی لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم و حداکثری در این استان فراهم است، خاطرنشان کرد: با وجود تنگناهای اقتصادی و هجمه‌های دشمن، مردم از وحدت و همدلی خوبی برخوردارند و پیش‌بینی می‌شود مشارکت بالایی را در انتخابات اسفند شاهد باشیم.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری بیش از ۹۴۷ هزار نفر جمعیت دارد که از این استان ۴ نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور با موافقت شورای نگهبان دوم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.