محمدابراهیم الهی‌تبار چهارشنبه شب در نشست هم اندیشی با دبیران احزاب استان کرمانشاه در سرسرای تدبیر استانداری، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به نقش احزاب برای حداکثر شدن مشارکت در انتخابات تاکید کرد: توانمند شدن احزاب به بیشتر شدن کمیت داوطلبان در انتخابات و افزایش مشارکت مردم منتج می‌شود.

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با تاکید بر نقش آفرینی احزاب در مشارکت مردم تصریح کرد: چراغ احزاب فقط شب انتخابات روشن نباشد و می طلبد که در یک برنامه مستمر احزاب به کادرسازی، آموزش و پرورش نیروی سیاسی همت بگذارند.

 الهی تبار، تمسک به قانون، بی طرفی، رقابت، سلامت و مشارکت را پنج محور وزارت کشور در اجرای انتخابات عنوان کرد و گفت: آنچه که اهمیت بسیاری در این انتخابات دارد مشارکت حداکثری است که مورد تاکید دلسوزان جامعه است.  

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه در ادامه با توصیه به نقش آفرینی موثر احزاب در انتخابات تاکید کرد: احزاب سیاسی از داوطلبان مورد حمایت خود بخواهند که از دادن وعده های ناشدنی و اعتمادکاه پرهیز کنند.

در ادامه این نشست دبیران احزاب سیاسی استان نقطه نظرات خود را در باره انتخابات، فضای سیاسی کشور و نوع کنش گری احزاب در انتخابات پیش رو مطرح کردند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۶ حوزه انتخابیه و هشت کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفند ماه ۹۸ برگزار می شود. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.