حفیظ‌الله فاضلی روز سه‌شنبه در همایش تبیین نقش کارگران در شعار سال و تجلیل از کارگران جامعه کار و تولید این استان افزود: پرداخت سبدهای معیشتی و ارائه خدمات فرهنگی، درمانی و ورزشی از جمله حمایت‌های ویژه استان از قشر کارگری است.

وی، پیگیر حقوق‌های معوق کارگران را از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل در راستای حمایت از قشر کارگر دانست و گفت: تعداد انگشت‌شماری از کارگران استان دارای حقوق معوق هستند و بخش زیادی از مطالبات معوق آنها پرداخت شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این همایش با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: با وجود همه تحریم‌هایی که آمریکا برای ملت ایران ایجاد کرده است اما تلاش کارگران و حضور فعال تولیدکنندگان باعث شده چرخ مملکت بچرخد و این کشور با استقامت و ایستادگی آنها روی پای خود بایستد.

جعفر مردانی افزود: این حضور پررنگ اقشار جامعه در صحنه‌های مهم کشور را امسال بار دیگر در راهپیمایی حماسی ۲۲ بهمن شاهد خواهیم بود.

وی همچنین با دعوت از مردم به حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای، خاطرنشان کرد: انتخابات یکی از صحنه‌های مهم کشور و از مصادیق بارز مدرم سالاری دینی است از همین رو حضور حداکثری و آگاهانه مردم رد گای صندوق‌های رای تاثیر بسزایی در عرصه داخلی و خارجی کشور دارد.

رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری امانتداری و حفاظت از آرای مردم را از مهمترین وظایف مجریان انتخابات برشمرد و گفت: رعایت اصل قانونمنداری، بی‌طرفی و تعامل و همدلی بین بخشی از دیگر اصول حاکم بر رفتار مجریان انتخابات است.

در این همایش از ۴۱ کارگر، کارآفرین و کارفرمای برتر چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.