مصطفی آزادبخت روز چهارشنبه در نشست اعضای شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر همدان گفت: با وحدت و هماهنگی ایجاد شده بین هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات ، کارها به بهترین شکل ممکن پیش می‌رود.

وی اضافه کرد: وزارت کشور در تماسی با ستاد انتخابات استان از روند برگزاری فرایند انتخابات ابراز رضایت کردند با این وجود مسوولان انتخابات از حقوق جمهوری اسلامی و مردم دفاع می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان اظهار داشت: انقلاب اسلامی در راستای سیر تکاملی رویدادهای بسیار مهم را پشت سرگذاشته است که نباید از آنها غافل شد.

آزادبخت اضافه کرد: یکی از آنها وحدت بین حوزه و دانشگاه است چراکه دشمنان دنبال جلوگیری از اتصال بین این ۲ قطب تاثیرگذار بودند اما برای دست نیافتن دشمنان به این هدف افراد زیادی از جمله آیت الله مفتح به درجه شهادت نائل شدند و الان حوزه و دانشگاه همانند دو بال علمی کشور هستند. 

وی با حساس توصیف کردن کار خبر و خبرنگاری گفت: رسانه ها باید در بازتاب اخبار، ماهرانه هشدارها را گوشزد کرده اما با انتقال نقطه ضعف ها نباید عامل و زمینه ساز ایجاد یاس و نامیدی در جامعه شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان اضافه کرد: ایران در خط اول مبارزه با پدیده شوم موادمخدر است و بر اساس رسالتی که بر دوش دارد نسبت به برخورد با این پدیده عقب نشینی نمی کند. 

آزادبخت ادامه داد: مردم را باید نسبت به برخورد با پدیده نامبارک موادمخدر امیدوار و تشویق کرد چراکه تنها راه مبارزه با موادمخدر اجتماعی کردن امر مبارزه با موادمخدر است.

 وی گفت: قاچاقچیان و تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر خواسته یا ناخواسته تبدیل به سربازان دشمن شدند و برای کسب منافع شخصی و زودگذر در راستای اهداف دشمن حرکت می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.