معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان، گفت: مجریان انتخابات باید در مرحله اول از حقوق نامزدهای انتخاباتی و در مرحله بعدی از حقوق رای دهندگان صیانت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سید بیوک موسوی معاون سیاسی، امنیتی استانداری زنجان امروز (15 فروردین) در جلسه شورای اداری استان زنجان اظهار کرد: در سال 96 دو انتخابات مهم در پیشرو است. 

 موسوی با اشاره به اینکه هر انتخاباتی با حاشیه هایی روبه رو می‌شود، ادامه داد: انتخابات پیشرو هم با حاشیه‌هایی همراه است که امید می رود با همراهی دستگاه‌های اجرایی استان زنجان انتخاباتی سالم و قانونمند در استان و کشور برگزار شود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در پیام نوروزی و تاکیدات ایشان مبنی بر برگزاری انتخابات پرشور تصریح کرد: انتخابات برمبنای قانون اجرا خواهد شد.

به گفته معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان، مجریان انتخابات باید در مرحله اول از حقوق نامزدهای انتخاباتی و در مرحله بعدی از حقوق رای دهندگان صیانت کنند.

 موسوی  با اشاره به حفاظت و صیانت از حیثیت افراد در این انتخابات و جلوگیری از تخریب کاندیداها افزود: رسانه های جمعی، مطبوعات، صدا و سیما و فعالان سیاسی و اجتماعی برای حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای همت کنند.

این مقام مسئول به امنیت و آرامش حاکم بر فضای استان زنجان اشاره کرد و با تقدیر از نیروهای نظامی و انتظامی در برقراری این امنیت، گفت: استان زنجان در بحث راهور جزو استان های برتر کشور است ولی لازم است تا ماموران راهنمایی و رانندگی در صدور جرایم رانندگی برخوردهای نرم تری را اعمال کنند تا زحمات نیروی انتظامی در نتیجه برخی از برخوردها نادیده گرفته نشود.

موسوی در پایان سخنان خود، خطاب به مدیران خواستار اجرای برنامه هایی برای تزریق امید و نشاط در جامعه شد و افزود: اجرای طرح«سه‌شنبه‌های بدون خودرو» و «پیاده‌روی خانوادگی» در استان زنجان می تواند به ایجاد شور و نشاط در جامعه کمک کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.