حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) این شهر افزود: مبادا شیطنت‌ها، ناکارآمدی‌ها و بی‌تدبیری‌های برخی باعث شود که پای صندوق رای حاضر نشویم.

وی ادامه داد: صندوق‌های رای حضور جدی مردم را می‌طلبد و تقویت نظام و تحکیم پایه‌های اسلام و تداوم راه حاج قاسم و شهدای اسلام و انقلاب در گروه حضور حداکثری و آگاهانه مردم در روز انتخابات است.

نکونام،با تاکید بر انتخاب فرد اصلح، تصریح کرد: تنها زمانی می‌توان امیدوار به تداوم راه حاج قاسم باشیم که افراد شایسته و اصلح به مجلس راه پیدا کنند از همین رو توصیه می‌شود تا مردم بر اساس خوشایند خود رای ندهند بلکه انتخاب خود را بر اساس خوشایند انقلاب و اسلام مشخص کنند.

امام جمعه شهرکرد همچنین با دعوت از مردم به حضور حماسی در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته و توام با حضوری حاج قاسم‌گونه است.

نکونام، در ادامه به ۲۰ بهمن سالروز بیعت تاریخی بختیاری‌ها با امام راحل اشاره کرد و گفت: این بیعت تاریخی از مسائل مهم، اثرگذار و ماندگاری است که برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی می‌درخشد.

وی افزود: بختیاری‌ها با وجود نگاه قومیتی با کنار زدن یکی از افراد قوم خود، با حق بیعت کرده و از ولی خدا اطاعت کردند.

نکونام با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بر اساس فطرت انسانی شکل گرفته است، تصریح کرد: همین موضوع سبب شده تا پس از گذشت ۴۱ سال از عمر آن، انقلاب اسلامی زنده و پویا باشد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با تبیین تفاوت انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌های شکل گرفته در جهان، تصریح کرد: در راس انقلاب یک چهره مذهبی قرار گرفته که هرگز یک لحظه به منافع شخصی و گروهی و خارج از عدالت نمی‌اندیشد و به مردم توجه ویژه‌ای دارد.

نکونام افزود: انقلاب اسلامی به مردم عزت و کرامت بخشیده است و با شتاب و قدرت به حیات خود ادامه می‌دهد.

وی حضور مردم را عامل مهمی در خنثی‌سازی فتنه‌های آمریکا دانست و خاطرنشان کرد: آمریکا به دنبال شکست‌ها و حقارت‌های پی در پی خود، طرح معامله قرن را مطرح کرده تا این ذلالت را پنهان کند در حالی که این طرح پوچ و توخالی است و هیچگاه عملی نمی‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.