معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین بهره‌برداری متمرکز طرح‌های شهرستان اردل اظهار داشت: این طرح‌ها با 7 نوع کاربری و اختصاص اعتباری افزون بر ۲۱۵ میلیارد ریال از سوی ۱۰ دستگاه اجرایی استان تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

جعفر مردانی افزود: این طرح‌ها برای ۲۰۲ نفر از مردم این شهرستان اشتغالزایی کرده است.

وی تصریح کرد: شهرستان اردل از ظرفیت‌های بی‌شماری به ویژه در حوزه کشاورزی، دامپروری، پرورش ماهی و گردشگری برخوردار است و بخش خصوصی و مردم منطقه می‌توانند با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها نقش موثری در رونق اقتصادی منطقه ایفا کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان، افزود: بیش از ۹۰ درصد زیرساخت‌های استان در سال‌های پس از پیروزی انقلاب شکل گرفته است و متناسب با استان خدمات بسیاری در شهرستان اردل ایجاد شده است.

مردانی افزود: هم‌اینک زیرساخت‌های آب، برق،گاز و تلفن در دورترین روستاهای استان ایجاد شده است و در سالهای اخیر با توجه به نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به مناطق محروم، خدمات قابل قبولی در استان شکل گرفته است.

به گزارش ایرنا، مرکز جامع سلامت، ۲۰ طرح پرورش زنبورعسل، ۸۰ طرح دام سنتی، گلخانه، آبیاری قطره‌ای، طرح هادی روستایی، تولید دستمال کاغذی،مدرسه ۶ کلاسه روستای کریم‌آباد، تعویض کنتورهای هوشمند چندزمانه، پرورش مرغ گوشتی، روکش آسفالت و پایگاه امداد و نجات از جمله طرح‌های افتتاح شده شهرستان اردل در پنجمین روز دهه فجر انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.