این طرح ها شامل بهره برداری از یک واحد تولید قطعات و یراق آلات فلزی،‌ شبکه انتقال و توزیع برق، افتتاح ساختمان شماره ۲ اداره صنعت، معدن و تجارت نوشهر ،‌ پل و گوشواره و آسفالت روستای مزگاه بخش مرکزی نوشهر بوده است.

واحد تولیدی قطعات و یراق آلات فلزی شبکه انتقال و توزیع برق با سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی و با اشتغالزایی ۱۰ نفر مستقم و ۲۰ نفر غیر مستقیم در ۶۰۰ متر مربع به بهره برداری رسید که دومین واحد تولیدی این محصول بعد از بابل در استان مازندران است.

فرماندار نوشهر در حاشیه افتتاح این واحد تولیدی قطعات و یراق آلات فلزی و شبکه انتقال و توزیع برق بر ضرورت فراهم کردن بسترهای لازم جذب سرمایه گذار بخش خصوصی در حوزه های تولیدی و گردشگری شهرستان تاکید کرد و افزود: آزادسازی کامل حریم ۶۰ متری سواحل شهرستان در حال تکمیل است ولی باید با توجه به استقبال سرمایه گذاران موانع حقوقی برای جذب سرمایه گذار در این حوزه رفع شود تا علاوه بر اشتغالزایی در جهت نشاط اجتماعی نیز گام برداشته شود.

عبدالصمد صفرنژاد ادامه داد: با رعایت شرایط منطقه حفاظت شده البرز مرکزی،‌ می توان واحدهای تولیدی و گردشگری در این مناطق را فعال کرد ولی لازمه آن تغییر نگاه کشوری ، استانی به توسعه گردشگری و تولیدی در مناطق ساحلی و منطقه حفاظت شده البرز مرکزی است.

طرح ساخت ساختمان شماره ۲ اداره صنعت، معدن و تجارت نوشهر نیز با اعتبار ۵ میلیارد ریال از محل استانی در ۲ طبقه و با زیربنای ۴۷۰ متر مربع افتتاح شد.

بهره برداری از پل روستای مزگاه بخش مرکزی نوشهر به همراه آسفالت ۲۰۰ متر این مسیر با اعتبار ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال که از اعتبارات بنیاد مسکن و دهیاری تامین شد نیز از طرح های دهه فجر بود که امروز در این شهرستان افتتاح شد.

۵۱ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۴۸ میلیارد و ۷۶۴ تومان در دهه فجر در شهرستان ۱۳۸ هزار نفری نوشهر به بهره‌برداری می‌رسد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.