سرهنگ البرز لله‌گانی روز یکشنبه در دیدار از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز شهرکرد افزود: محورهای بسیار مهمی در بیانیه گام دوم انقلاب وجود دارد که تبیین و تشریح هر یک از این محورها می‌تواند منشا خیر در کشور شود.

وی، امیدآفرینی را از دیگر وظایف رسانه‌ها به ویژه در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی دانست و گفت: علاوه‌ بر آن رسانه‌ها با تبیین مولفه‌های یک مجلس انقلابی و کارآمد، می‎توانند نقش خود را در افزایش اقتدار و امنیت ملی به خوبی ایفا کنند.

لله‌گانی با اشاره به فرصت‌ها و تهدیدهایی که در عرصه رسانه وجود دارد، تصریح کرد: باید با رفع آسیب‌ها و چالش‌های موجود از ظرفیت‌های این حوزه در راستای تحقق اهداف نظام بهره گرفت، که این مهم نیازمند ارتقای سطح سواد و دانش فعالان این عرصه متناسب با نیازها و دانش روز است.

رییس بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به رویکرد جدید بسیج در خصوص فعالیت بسیجیان، اظهار داشت: رویکرد بسیج از قالب"حضورمحور" به" برنامه‌محور" تغییر پیدا کرده است و در همین راستا اعضای بسیج رسانه می‎توانند با تولید آثار انقلابی رسالت خود را در این حوزه انجام دهند.

للهگانی، تشکیل هیات اندیشه‌ورز و برگزاری حلقه‌های صالحین را از دیگر برنامه‌های بسیج رسانه استان برشمرد و گفت: در این نشست‌ها خودسازی و توانمندسازی خبرنگاران بسیجی پیگیری می‌شود.

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز شهرکرد نیز در این نشست با تاکید بر تعامل و همدلی رسانه‌ای در استان، گفت: حفظ جایگاه و منزلت رسانه جز با حفظ استقلال و تعامل و همدلی اصحاب رسانه محقق نمی‌شود.

سید حسن جوادی‌زاده با اشاره به جنگ رسانه‌ای کشورهای معاند نظام تصریح کرد: در چنین شرایطی بیش از هر چیز نیاز به ارتقای سطح دانش و سواد رسانه‌ای و همفکری و همکاری فعالان این عرصه نیاز داریم.

مدیر مسئول هفته‌نامه هم‌اندیشان و رییس هیات اندیشه‌ورز بسیج رسانه استان نیز در این نشست با تاکید بر توجه بیش از پیش به رسانه‌های استان، بسیاری از نشریات استان به واسطه مشکلات مالی در چاپ و توزیع نشریه خود با چالش مواجه شده‌اند که می‌طلبد معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توجه بیشتری به مطبوعات استان داشته باشد.

شجاع کریمی بروجنی افزود: امید است در توزیع اعتبارات و یارانه مطبوعات عدالت در بین تمامی استان‌ها برقرار شود.

چهارمحال و بختیاری هم‌اکنون بیش از ۱۸۰ خبرنگار دارد.

به گزارش ایرنا، رهبر حکیم انقلاب اسلامی با صدور «بیانیه‌ی گام دوم انقلاب» و برای ادامه‌ این راه روشن، به تبیین دستاوردهای شگرف چهار دهه‌ گذشته پرداخته و توصیه‌هایی اساسی به‌منظور «جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بزرگ» ارائه فرموده‌اند.
بیانیه‌ی «گام دوم انقلاب» تجدید مطلعی است خطاب به ملت ایران و به‌ویژه جوانان که به‌مثابه منشوری برای «دومین مرحله‌ی خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی» خواهد بود و «فصل جدید زندگی جمهوری اسلامی» را رقم خواهد زد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.