حیدر علی‌پور دهکردی شامگاه شنبه در دویست و سی و دومین نشست علنی شورای اسلامی شهرکرد که با حضور تعدادی از فعالان فضای مجازی برگزار شد، تاکید کرد: این نامزدها، تاکنون رزومه‌کاری و علمی خود را به اعضای این شورا ارایه و در نشست‌هایی برنامه‌های خود را اعلام کرده‌اند.

وی افزود: نتیجه بررسی شرایط علمی، کاری و تخصصی این افراد به دفتر امور شهری و شوراهای استانداری چهارمحال و بختیاری ارایه شده است، تا نسبت به اعلام احراز شرایط آنان اقدام لازم صورت گیرد.

علی‌پور دهکردی تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی نسبت به انتخاب سریع‌تر شهردار شهرکرد دغدغه‌مند هستند و توانایی، توانمندی، تخصص، سابقه کار مدیریت و عملکرد قوی از مهمترین ملاک‌های اعضای شورای اسلامی برای انتخاب شهردار شهرکرد است.

به گزارش ایرنا، مدتی پیش نورالله غلامیان دهکردی شهردار سابق شهرکرد بازنشسته و محمدرضا امیدی به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد.

نایب رییس شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: روابط عمومی شهرداری شهرکرد در اطلاع‌رسانی ضعیف عمل می‌کند.

طیبه شریفی اظهار داشت: حضور نمایندگان رسانه‌های گروهی در نشست‌های علنی شورای اسلامی شهرکرد در شفاف‌سازی و بهبود وضعیت اطلاع‌رسانی مدیریت شهری کمک می‌کند.

یک عضو دیگر شورای اسلامی شهرکرد گفت: فعالیت فضای مجازی و رسانه‌های گروهی در ارتقای کمی و کیفی عملکرد مدیریت شهری نقش موثری داشته است.

فرهاد رییسی دهکردی تاکید کرد: شورای اسلامی شهرکرد در دوره پنجم با چالش‌های بسیار سختی مواجه بود که با همدلی و اتحاد نسبت به رفع این چالش‌ها اقدام شد.

وی افزود: این شورای آمادگی دارد تا شرایط افراد واجد شرایط بیشتری را برای تصدی شهرداری شهرکرد بررسی کند و بهتر است گزینه‌های تصدی شهرداری شهرکرد به مردم معرفی شوند.

وی یادآور شد: اعضای شورای اسلامی شهرکرد به جز منافع شهر و شهروندان آن به هیچ چیزی فکر نمی‌کنند و برای برخورد با تخلف‌های حوزه مدیریت شهری اصرار دارند و اولویت انتخاب شهردار از نظر اعضای این شورا با نیروی بومی اهل استان است و تغییر و بهبود وضعیت موجود شهر مورد توجه جدی اعضای شورای اسلامی شهرکرد است.

به گزارش ایرنا، تعدادی از فعالان فضاهای مجازی در این نشست دغدغه‌ها، پیشنهادها، نظرات و انتقادات شهروندان شهرکردی در خصوص وضعیت مدیریت شهری و حوزه‌های مرتبط با آن را به اعضای شورای اسلامی منعکس کردند.

شهرکرد به عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.