مجید نظری دهکردی روز سه‌شنبه در ستاد هماهنگی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: با توزیع سفر در نقاط مختلف گردشگری شهرستان‌های ۱۰ گانه این استان می‌توان زمینه بهره‌مندی یکسان و رعایت عدالت در توزیع امکانات را مورد توجه قرار داد.

وی افزود: مدیریت یک‌پارچه ارایه خدمات به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی ورودی به چهارمحال و بختیاری در نوروز ۱۳۹۹ مورد توجه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان قرار گیرد.

نظری دهکردی تصریح کرد:‌ تمامی دستگاه‌های اجرایی عضور ستاد هماهنگی خدمات سفرهای استان موظفند برای ارایه خدمات بهتر به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی ورودی به این استان در نوروز سال‌جاری اقدامات لازم را انجام دهند.

وی یادآور شد: آیین استقبال از بهار و نظافت ورودی شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری به خصوص مکان‌های واقع در محورهای گردشگری استان با مشرکت سازمان‌های مردم نهاد(سمن‌ها) و قشرهای مختلف مردم صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ارزیابی کیفی وضعیت سفرها در این استان همزمان با نوروز ۱۳۹۹ در دستورکار قرار گیرد.

وی گفت: شیفت‌بندی اصناف و پیش‌بینی کالاهای اساسی مورد نیاز مسافران و گردشگران ورودی بهچهارمحال و بختیاری در تعطیلات نوروزی مورد توجه باشد.

نظری دهکردی تاکید کرد:‌ اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری واگذاری سریع‌تر زمین مورد نیاز برای احداث ساختمان راهنمای گردشگری در ورودی شهرکرد را با اولویت انجام دهد.

به گزارش ایرنا،‌ کمیته‌های ۱۰ گانه ستاد سفرهای نوروزی چهارمحال و بختیاری فعال شد.

ستاد هماهنگی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور از ۲۵ اسفند سال‌جاری تا ۱۵ فروردین سال آینده به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی ورودی به این استان خدمات‌رسانی می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.