مهرداد جوادی روز سه‌شنبه به خبرنگاران چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: براساس تفاهمنامه همکاری مشترک وزارتخانه‌های نیرو و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در خصوص تسهیل و توسعه سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری و تفریحی پیرامون منابع و تاسیسات آبی، این اداره کل و شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری نسبت به شناسایی ظرفیت‌های گردشگری در این حوزه اقدام کردند.

وی افزود: این ظرفیت‌ها شامل تاسیسات پیرامون سد ده‌چشمه شهرستان فارسان، سد گهرو و سد ناغان شهرستان کیار، سد چشمه زنه هفشجان شهرستان شهرکرد و بند دارجونه شهرستان لردگان است.

جوادی تصریح کرد: پس از این مرحله شرکت آب منطقه‌ای استان نسبت به اجرای فراخوان برای انتخاب سرمایه‌گذار اقدام می‌کند.

وی بیان داشت: ظرفیت‌های شناسایی شده گردشگری پیرامون منابع آب در چهارمحال و بختیاری به تصویب کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان رسیده است.

جوادی اظهار داشت: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان پس از انتخاب سرمایه‌گذار نسبت به صدور مجوزهای لازم برای معرفی به بانک‌های عامل به منظور دریافت تسهیلات بانکی اقدام خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری به لحاظ برخورداری از منابع خدادادی بسیار زیاد بخش‌های مختلف در طول سال یکی از مهمترین مقاصد گردشگری برای گردشگران داخلی و خارجی به شمار می‌رود.

قرارگیری چهارمحال و بختیاری در مسیر ارتباطی استان‌های مرکزی ایران به بنادر جنوب غرب و جنوبی کشور باعث شده تا مسافران زیادی در این استان اقامت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.