به گزارش ایرنا، حسین کلانتری عصر پنجشنبه به همراه جمعی از مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از هتل آماده افتتاح اتابک شهر یاسوج اظهار داشت: مجوز لازم برای بهره برداری از این طرح گردشگری هر چه سریعتر از سوی واحد نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی استان صادر شود.

وی افزود: یکی از ظرفیت ها و قابلیت های مهم توسعه کهگیلویه و بویراحمد مربوط به حوزه گردشگری است که در صورت حمایت لازم می تواند نقش بسزایی در ایجاد اشتغال، درآمدزایی و بهبود وضعیت اقتصادی این استان داشته باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: دلیل صادر نشدن مجوز برای هتل آماده افتتاح اتابک شهر یاسوج از سوی واحد نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی این استان نداشتن پارکینگ عمومی بوده است.

محمود باقری اظهار داشت: مشکل پارکینگ عمومی این هتل از سوی مجری حل شده و مجوز لازم برای بهره برداری از آن نیز به زودی صادر خواهد شد.

وی بدون اشاره به میزان سرمایه گذاری، افزود: این هتل سه ستاره از سوی یک سرمایه گذار بومی در خیابان پاسداران شهر یاسوج ساخته شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مدت زمان ساخت این هتل ۲ سال بوده و پس از افتتاح به رونق هر چه بیشتر صنعت گردشگری کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه شهر یاسوج کمک می کند.

باقری عنوان کرد: این هتل سه طبقه دارای ۱۰ اتاق و یک هزار و ۵۰۰ مترمربع زیربنا بوده و ظرفیت پذیرش همزمان ۳۰ تا ۴۰ نفر مسافر را دارد.

وی ابراز داشت: این هتل پنجم مهرماه ۱۳۹۸ به مناسبت هفته گردشگری در آیینی با حضور جمعی از مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری می رسد. 

کهگیلویه و بویراحمد با داشتن ۲۵۰ جاذبه طبیعی، اقلیم چهارفصل، مکان‌ های تاریخی، ویژگی‌ های مردم شناسی و آداب و رسوم گوناگون به عنوان یکی از مقاصد گردشگری کشور آماده پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی در ایام مختلف سال است.

بر اساس آمارها کهگیلویه و بویراحمد سالانه پذیرای بیش از سه میلیون نفر گردشگر است.

۷۵۳۵/۶۱۱۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.