به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، عبدالرضا کریمی  مدیر کل ثبت احوال استان چهارمحال وبختیاری در این دیدار ابتدا گزارش کاملی از روند ثبت وقایع چهارگانه در استان ارائه وسپس ضمن تشریح برنامه های ثبت احوال پیرامون ارائه خدمات الکترونیک افزودند که با پایان پروژه صدور کارت هوشمند ملی ارائه خدمات به شهروندان در بستر التونیک با سرعت چشمگیر ی صورت می پذیرد.

حجت الاسلام نکو نام نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه شهرکرد در این دیدار ضمن تقدیر از خدمات ثبت احوال در استان وکشور افزودند طبعا کار شما کار با اهمیتی است که عرصه های خوبی را برای جامعه ایجاد می کند خدمات شما بیان کننده واقعیات کشور است چرا که معمولا برای دستیابی به اهداف مبتنی بر امار براساس حدس وگمان گروههای هدف را با مشکل مواجه می کند .

وی در بخش دیگری از سخنان خود نقش ثبت احوال را نقش تسهیل گری عنوان وافزود تمهید مقدمات برای خدمت رسانی که شما انجام می دهید  خودش یک عرصه خدمت رسانی است که شما با تولید وانتشار آمار های دقیق  موجبات خدمات گسترده را برای یک جامعه نظامند  فراهم می کنید  .

حجت الاسلام نکو نام در ادامه با اشاره به پیری جمعیت به اهمیت پژوهشهای صورت گرفته در خصوص جمعیت اشاره وافزودند جمعیت کشور یکی از مولفه های اقتدار است که درگذشته به آن به خوبی توجه نشده است  .

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1316176
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.