به گزارش ایرنا، آیت الله سید احمد میرعمادی روز چهارشنبه در نشست شورای اداری در محل استانداری افزود: جمهوری اسلامی شامل چهار دهه افتخار و نادیده گرفتن نعمت انقلاب، امنیت، آسایش، معنویت و اخلاق، خودکفایی و تعهد ناسپاسی است.
وی اظهار داشت: همچنین مدیران جمهوری اسلامی نباید بی انگیزه باشند و دچار روزمرگی شوند چراکه با خدمت رسانی می توان در جامعه امید اجیاد کرد و مردم را در صحنه نگاه داشت.
وی تاکید کرد: مطالبه گری مردم به حق است و مدیران نیز باید تلاش شبانه روزی برای تحقق خواسته های مردم داشته باشند و عزم خود را جدی تر کنند.
نماینده ولی فقیه در لرستان مقاومت، صبر و تقوا را زمینه ساز آینده ای پرافتخار دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز به قله بلوغ رسیده و هیچ انقلابی به اندازه آن، افتخارات نداشته است.
آیت الله میرعمادی با بیان اینکه دستاوردهای عظیم ایران قابل انکار نیست، تصریح کرد: جمهوری اسلامی جنگ سیاسی و نظامی را پشت سرگذاشته و مشکل اقتصادی کنونی نیز با صبر و همدلی حل خواهد شد.
وی توانمندی های ایران در حوزه های مختلف را موجب غرور و سربلندی دانست و گفت: زیردریایی فاتح که ب تازگی رونمایی شده حاصل فعالیت 40 شرکت ایرانی است که همگی تحریم هستند.
وی ادامه داد: سیاست دشمن نادیده گرفتن خلاقیت، ابتکار و موفقیت ها و بزرگ نمایی ضعف های کشور ایت که باید همه نسبت به این امر هوشیار باشیم.
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم ابادمقاومت و صبر را از وظایف مردم و مسئولان در شرایط کنونی برشمرد و گفت: این مهم را مردم ایران به خوبی در حماسه 22 بهمن به نمایش گذاشتند.
7269/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.