به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز چهارشنبه در نشست شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: حکومت بر انسان ها افتخار نیست و تاریخ پر از استبدادها، وحشی گری و خونریزی هایی است که به اسم مردم حکومت می کردند.
وی بیان کرد: رسانه های خارجی با بمباران تبلیغات روانی و منفی علیه نظام اسلامی ما می خواهند از آب گل آلود ماهی مقصود بگیرند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمنان در 40 سال گذشته هر روز هجمه ها و توطئه های مختلفی را علیه ما طراحی کردند و در این مدت تهاجم های بسیار قوی فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و بدتر از همه روانی برای علیه انقلاب و مردم کشور کار کردند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی ادامه داد: تبلیغات منفی دشمنان به گونه ای است که وقتی برخی خارجی ها پا به ایران می گذارند، اشک می ریزند که ایران مهد امنیت است، آنان براساس تبلیغات روانی رسانه دشمنان تصور دارند که ایران کشوری ناامن و داعشی است.
وی گفت: همه که نمی توانند از نزدیک فضای امنیت ایران را ببینند، رسانه های خارجی با کنترل خاصی علیه ما بمباران تبلیغات روانی و منفی را دارند که در این شرایط گزارش بیان دستاوردهای انقلاب و تشریح امنیت کشور نقش مهمی در رفع توطئه های دشمنان دارد.
امام جمعه بیرجند افزود: به امید خدا این نوبت، پیروزی حکومت مستضعفین بر مستکبرین است و خواب آشفته ای که دشمنان روز در انتظار تعبیرش هستند، هرگز تعبیر نخواهد شد.
وی اظهار داشت: در این شرایط که مردم شبانه روز درگیر کار خودشان و تحت تاثیر فضای مجازی هستند و گاهی برخی عناصر خودباخته روی مردم اثر می گذارند، بیان دستاوردهای انقلاب توطئه های مختلف دشمنان را که به دنبال مایوس کردن مردم هستند، خنثی می کند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: دنیا و تاریخ و آیند‌گان در مورد ما قضاوت هایی دارد که ایجاب می کند از فرصت پیش آمده به صورت مستند و مستمر و بدون افراط و تفریط واقعیت هایی که چه بوده ایم، الان چه هستیم و فردا چه باید باشیم را تشریح کنیم.
وی افزود: با توجه اینکه مسئولیت ها نوبتی و همواره به نسل بعد منتقل می شود بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی، آثاری روی مسئولان بعدی که در دوران انقلاب نبوده اند، دارد که بدانند این انقلاب برای رسیدن به تکامل و اقتدار چه مسیری را طی کرده است.
7556*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.